تاریخ انتشار: 1401/02/24 10:40 حوزه انتشار: یزد شناسه خبر: 16951

اشتراک گذاری

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر:

مددجویان کمیته امداد اشکذر 1000بسته معیشتی دریافت کردند

1000بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام معیشتی با مشارکت افراد خیر و مراکز نیکوکاری تهیه و در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اشکذر گذاشته شد.

1000بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام معیشتی  با مشارکت افراد خیر و مراکز نیکوکاری تهیه و در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اشکذر گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد علی کریمی زارچی رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذرگفت:  1000بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام معیشتی با مشارکت افراد خیر و مراکز نیکوکاری تهیه و دراجرای فرمان فرمان رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) در قالب رزمایش کمک های مومنانه   در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اشکذر گذاشته شد.

وی در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی با بیان اینکه  ارزش کل بسته های معیشتی جمعا مبلغ 600 میلیون تومان بوده  و ارزش هر بسته  600هزار تومان بوده،  هدف از اجرای این رزمایش را علاوه بر کمک به قشر نیازمند، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری ذکر کرد و افزود: تلاش کمیته امداد ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف تحت حمایت با استفاده از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و ظرفیت‌های مختلف دیگر است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اشکذر ادامه داد: رزمایش های کمک های مومنانه  برای  تأمین بسته‌های معیشتی و کمک به معیشت نیازمندان کار پسندیده‌ای است که با اجرای آن می‌توان به بسیاری از خانواده‌های ناتوان کمک کرده و خیران و نیکوکاران را در این امر خداپسندانه مشارکت داد.

کریمی زارچی  بابیان تأثیرگذاری شرایط اقتصادی براقشار محروم جامعه گفت: این نهاد تمامی تلاش خود را در راستای بهبود معیشت مددجویان می‌نماید.

وی بابیان اینکه کمک به نیازمندان جامعه و مبارزه با ابعاد مختلف فقر تلاش و همت همگان را می‌طلبد تا با پشتیبانی و مردمی کردن کسب‌وکار، زمینه استقلال مالی و توانمندسازی نیازمندان جامعه فراهم شود.

انتهای پیام


بسته معیشتی, یزد, کمیته امداد یزد, حمایتی