تاریخ انتشار: 1401/02/24 12:27 حوزه انتشار: اصفهان شناسه خبر: 16980

اشتراک گذاری

همکاری کمیته امداد با گروه های جهادی در خدمت رسانی به مددجویان سمیرم

با هماهنگی کمیته امداد شهرستان سمیرم، دو گروه جهادی در حوزه پزشکی و ساختمانی با هدف خدمت به محرومان در منطقه سمیرم مستقر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اردشیر فرخ وند رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم، از استقرار و خدمت رسانی دو تیم جهادی در بخش پزشکی و ساختمانی در منطقه پادنای سفلی خبر داد و گفت: این گروه های جهادی با دعوت و همکاری مراکز نیکوکاری در این منطقه مستقر و به نیازمندان خدمات ارائه می کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم با اشاره به ۷۳۲ خانوار تحت حمایت منطقه پادنای سفلی، ادامه داد: این گروه های جهادی در بخش ساختمانی برای بهسازی ۳۱ واحد مسکونی مددجویی اقدام و به بیش از ۴۳ خانوار تحت حمایت، خدمات پزشکی ارائه کردند.

اردشیر فرخ وند با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در این منطقه مشهود است به خدمات این نهاد با همکاری بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: طی تفاهم نامه های صورت گرفته، در سال گذشته بالغ بر ۷ میلیارد تومان برای مسکن مددجویان هزینه شده که از این مبلغ بیش از ۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در قالب احداث و بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان نیز برای تعمیرات و بهسازی منازل مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/


گروه های جهادی