تاریخ انتشار: 1401/02/24 14:11 حوزه انتشار: بوشهر شناسه خبر: 17013

اشتراک گذاری

امام جمعه بوشهر:

رفع فقر و محرومیت‌زدایی به‌عنوان یک اولویت جامعه تسریع شود

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رفع چالش فقر و محرومیت، زمینه برطرف شدن تمام ضعف‌ها و کاستی‌های اجتماع را فراهم می‌کند گفت: از این نظر رفع فقر و محرومیت‌زدایی به‌عنوان یک اولویت جامعه باید تسریع شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در آیین همایش تجلیل از گروه‌های جهادی برتر استان بوشهر جایگاه این نهادها در جامعه را مهم و قابل توجه دانست و اظهار داشت: فعالیت و خدمات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی کاری بزرگ و اوج تعالی به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات بسیار ارزشمند است تصریح کرد: خدمات گروه‌های جهادی هم شغل مثبت است و هم خدمت به جامعه نیازمند انجام می‌شود از این نظر نزد ایزد منان از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی رفع فقر و محرومیت‌زدایی را از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در این راستا انقلاب اسلامی نهادهای مختلفی را متولی رفع فقر کرد اما یکی از نهادهای فوق‌العاده موثر و کارآمد و جهادی، کمیته امداد و بسیج و سپاه است که در تمامی بحران‌ها به‌عنوان نخستین گروه حاضر در این مناطق هستند.

امام جمعه بوشهر خدمات و فعالیت جهادی را بسیار استراتژیک و مهم دانست و تصریح کرد: فقر و محرومیت در هر جامعه، سبب معطوف شدن بخش عظیمی از ذهن و تمرکز جامعه می‌شود و از کارهای فرهنگی و بزرگ باز می‌دارد اما با رفع محرومیت‌ها، ضریب توان نظام افزایش می‌یابد.

صفایی بوشهری باتأکید بر توسعه طرح‌های محرومیت‌زدایی و فقرزدایی افزود: رفع چالش فقر و محرومیت، زمینه برطرف شدن تمام ضعف‌ها و کاستی‌های اجتماع را فراهم می‌کند از این نظر رفع فقر و محرومیت‌زدایی باید به‌عنوان یک اولویت در جامعه ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رفع محرومیت، زمینه تحقق مطالبات مردم را فراهم می‌کند گفت: از این نظر رفع فقر و محرومیت‌زدایی به‌عنوان یک اولویت جامعه باید تسریع شود.

انتهای پیام


کمیته امداد بوشهر, ایت الله صفایی بوشهری, فقرو محرومیت, گروه های جهادی