تاریخ انتشار: 1401/02/25 13:45 حوزه انتشار: کهگیلویه و بویر احمد شناسه خبر: 17427

اشتراک گذاری

جلسه شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اولین جلسه شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری با بررسی مسائل حوزه های مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اولین جلسه شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مدیران و معاونان ستادی و روسای ادارات کمیته امداد استان، به منظور بررسی مسائل حوزه های مختلف برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دراین جلسه گفت: اولین موضوعی که باید به آن توجه کنیم بحث یگانه پرستی است یعنی پشت پا زدن به تمام امیال و نفسانیات و اعتقاد به اینکه تمامی فراز و نشیب های دنیوی زودگذر است و وقتی می گوییم الله اکبر یعنی اینکه خدا برتر و بالاتر از همه ناملایمات است.

وی افزود: ما افتخار داریم که در نهادی خدمت می کنیم که مبتنی بر تفکر دین دارانه و الهی حضرت امام (ره) است و همین تفکر الهی موجب تأسیس کمیته امداد برای خدمت به نیازمندان شد.

مبشری تأکید کرد: در بحث خدمت رسانی به نیازمندان تقوای الهی را مد نظر داشته باشیم و هر حرکت و کاری که می خواهیم انجام دهیم رضایت خدا را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه ما با قشر نیازمند سر و کار داریم گفت: هم در مبانی دینی و انقلابی ما توجه به نیازمندان جزء وظایف ماست و هم اینکه ما در نهادی خدمت می کنیم که وظیفه ذاتی آن توجه به نیازمندان است و در این خصوص باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

مبشری ادامه داد: نیازمندان ولی نعمتان ما هستند و از آنچه در توان داریم برای خدمت به آنها کوتاهی نکنیم و این فرصت خدمت به نیازمندان را که عبادتی بزرگ است از دست ندهیم.

وی افزود: رسالت اصلی کمیته امداد توجه به نیازمندان است و ما امدادگران در این راه انصاف و عدالت را رعایت کنیم و با زبان نرم و ملایم با مردم ارتباط داشته باشیم و یاری گر آنان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص حوزه های مختلف خدمت رسانی در کمیته امداد گفت: یکی از حوزه های اصلی ما بحث مشارکت های مردمی است که در این بخش مهم ترین رکن، اعتمادسازی و اعتمادآفرینی است و ما باید با شفاف سازی خدمات خود بتوانیم اعتماد مردم را جلب نموده و از این راه منابع بیشتری را جذب کنیم.

مبشری افزود: ارتقاء کار با روش های جدید و نوین امکان پذیر است با توجه به اینکه دنیا در حال پیشرفت است باید تلاش کنیم تا با دانش روز به سمت جذب مشارکت های مردمی برویم و در این خصوص مهم ترین کار فرهنگ سازی است.

وی به حوزه اشتغال کمیته امداد اشاره و بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان است که در این خصوص در تعهدات امسال این نهاد در استان موضوع ایجاد 8100 شغل برای نیازمندان در دستور کار قرار دارد که همه ما باید برای تحقق این امر مهم تلاتش مضاعفی داشته باشیم.

مبشری به حوزه های مسکن، فرهنگی، حمایت، برنامه ریزی و روابط عمومی کمیته امداد نیز اشاره و بیان کرد: در تمامی این حوزه ها محور اساسی برنامه های ما توجه ویژه به نیازمندان است که باید با برنامه ریزی اصولی و آگاهی بخشی به جامعه بتوانیم گامی اساسی در زمینه کمک به نیازمندان برداریم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع امروز جامعه اشاره و بیان کرد: دولت اقدام بزرگی را شروع کرده و ما در این زمینه باید راهنمای مددجویان و نیازمندان باشیم و به آنان قوت قلب دهیم که این کار دولت به نفع نیازمندان خواهد بود و دست دلالان را کوتاه خواهد کرد.

مبشری در پایان ابراز کرد: امید است که همه ما دست به دست هم داده و تا ریشه کنی فقر از جامعه تلاش کنیم و در این راه رضایت خدا را در نظر گرفته و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان ها اشاره و بیان کرد: روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می کنند.

وی افزود: همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بر اساس اعتماد متقابل از نکات مهم در عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان است.

مظاهری از روسای ادارات خواست با تعامل مؤثر با سایت ها، شبکه های مجازی و به خصوص صدا و سیما در پیشبرد اهداف کمیته امداد بکوشند.

شایسته ذکر است در این جلسه معاونان ستادی و روسای ادارات به بیان نقطه نظرات درخصوص رفع مشکلات موجود در حوزه ها و ارائه راهکاهای مناسبت برای خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف پرداختند.

انتهای پیام

 

 


شورای مدیران-قباد مبشری