تاریخ انتشار: 1401/02/26 07:47 حوزه انتشار: مازندران شناسه خبر: 17680

اشتراک گذاری

ارائه آموزش های حقوقی به بیش از هزار مددجوی مازندرانی

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد مازندران گفت: به هزار و 510 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد سال گذشته آموزش حقوقی ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد جواد اسدی  مزدی رئیس اداره حقوقی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: آموزش حقوقی به مددجویان با موضوعات چگونگی تنظیم قراردادها، دعاوی و اختلاف کارگری و کارفرمایی، مطالبات و دعاوی راجع به مطالبه وجه چک و سفته، حقوق خانواده و موضوعات مربوط به مهریه و نفقه و حضانت و قیومیت فرزندان و ... بوده است.

وی افزود: سال گذشته 71 پرونده حقوقی مددجویان توسط اداره حقوقی کمیته امداد استان مورد بررسی قرار گرفت و برای 668 مددجو مشاوره و معاضدت حقوقی انجام شد.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه 60 مورد  تنظیم قراردادها و تفاهم نامه ها نیز بررسی شد، تصریح کرد: هدف از این کار ، آگاهی مددجویان در برخورداری از حقوق عادله در قراردادها، پیشگیری از دعاوی و اختلافات و ... بوده است.

وی بیان داشت: 60 وکیل نیکوکار در استان با کمیته امداد همکاری دارند و در بخش های مشاوره و آموزش حقوقی به مددجویان کمک می کنند.

اسدی به کل مکاتبات انجام شده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را هزار و 132 فقره در سطح استان برشمرد و گفت:  موضوع مکاتبات در بخش های بلاعوض، اشتغال ، وام های  قرض الحسنه ، پرداخت هزینه های درمان، عمرانی، جهیزیه و ... بوده است.


انتهای پیام/