تاریخ انتشار: 1401/02/26 16:28 حوزه انتشار: سمنان شناسه خبر: 17871

اشتراک گذاری

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان

مهارت آموزی به بیش از هشت هزار جوان جویای کار با همکاری فنی و حرفه ای در سال جاری

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در جلسه مشترک با مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان جویای کار را بستر ساز زمینه اشتغال دانست خاطرنشان کرد: در سال جاری ارائه هشت هزار آموزش مهارت شغلی به مددجویان با همکاری اداره کل فنی و

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، علی بحیرایی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تحقق ۲۷۳ درصدی آموزش های مهارتی مددجویان کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: تمام تلاش کمیته امداد توانمندی این خانواده ها است.
وی با اشاره به ایجاد ۵۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان در سال جاری تصریح کرد: ارائه آموزش های مهارتی به ۸۸۰۰ نفر از مددجویان و کارآفرینان جویای کار که بستر ساز اشتغال پایدار است در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از مهارت آموختگان منجر به ایجاد اشتغال پایدار شده است، تصریح کرد: عدالت آموزشی مورد تاکید است که در این مهم در سراسر استان حتی در دورترین مناطق اموزش مهارتی انجام می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر آموزش مهارت های شغلی بر مبنای نیازهای جامعه تصریح کرد: آموزش کاربردی و نوین در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام