تاریخ انتشار: 1401/04/13 11:11 حوزه انتشار: گلستان شناسه خبر: 41254

اشتراک گذاری

خیرین گلستانی آرزوهای ایتام را برآورده کردند

در جشن آرزوها؛ قلب های کوچک 200 یتیم گلستانی شاد شد.

همزمان با فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) حامیان وخیران نیکوکار گلستانی، آرزوی 200 فرزند یتیم را برآورده کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی ،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، هدف از برگزاری جشن آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیانشان ارسال کردیم و با همت این عزیزان ، اقلام درخواستی تهیه ودرمراسمی معنوی و مفرح با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی ، خیرین و حامیان محترم ، به  ایتام اهداء گردید.

در این جشن مردم نوعدوست استان گلستان به منظور برآوردن آرزوهای ایتام ، دست به دست همدیگر دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ آنها را برآورند و غم فقدان  پدرانی  که نیستند تا دست نوازشی بر سر فرزندانشان بکشند کمتر حس شود و آنان هم بتوانند همانند سایر کودکان در عالم کودکی خود به آرزوهایشان برسند.

وی با بیان اینکه در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد افزود: 200 حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان گلستان در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

بابایی با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در گلستان گفت: در جشن آرزوهای امسال دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک ، انواع لوازم خانگی نظیر یخچال ، پنکه، جاروبرقی ، لباسشویی به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد.

وی با اشاره به ثبت نام تعداد بیش از 8 هزارحامی درماه مبارک رمضان امسال خاطرنشان کرد:  آرزوی 200 فرزند یتیم در این جشن برآورده شد که ارزش ریالی اقلام تهیه شده بیش از 500 میلیون تومان می باشد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ‌از پیش خیّران دانست و یادآور شد: براستی که بذر محبت و نوعدوستی را باید از کودکی در نهاد فرزندان کاشت تا نسبت به همنوعان خود بی تفاوت نباشند و درد آنان را درد خود بدانند. یقیناً کسانی که  دل یتیمی را شاد می کنند،  در کارنامه حیات دنیوی خویش سطری را رقم خواهند زدند که برای همیشه در دل آنان حک می شود  و دعای کودکان یتیم در زندگی آنان مؤثر خواهد بود.

بابایی درادامه افزود : مردم خیر و نوعدوست  در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد گلستان  و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای این استان ، ویا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333317 در این طرح ثبت‌نام و مشارکت نمایند .

انتهای پیام .


استان گلستان, کمیته امداد, جشن آرزوها