تاریخ انتشار: 1401/05/12 12:37 حوزه انتشار: اصفهان شناسه خبر: 56934

اشتراک گذاری

صندوق امداد ولایت، محل تجمع خیران برای حمایت از نیازمندان

بیش از 4 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای سال جاری به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان، با بیان اینکه در سال جاری 4 هزار و 367 فقره تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده، اظهار داشت: این تسهیلات پرداختی در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن، درمان و امور فرهنگی، با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد و 847 میلیون تومان بوده است.

سید مجتبی حجازی با ارائه گزارشی از وام های پرداختی، ادامه داد: تاکنون بیشترین تسهیلات به ارزشی بالغ بر 25 میلیارد تومان برای حمایت و گشایش مشکلات مددجویان پرداخت شده است.

وی بیشترین آمار پرداخت تسهیلات پس از حوزه کارگشایی را، کمک به تامین مسکن و اشتغال مددجویان اعلام کرد و افزود: با هدف کمک به رفع مشکلات مسکن و همچنین ایجاد، تقویت و پایداری طرح های خودکفایی مددجویان، اعتباری به ارزش 20 میلیارد تومان به شماره حساب متقاضیان واجد شرایط واریز شده است.

حجازی همچنین به تسهیلات ارائه شده در دیگر حوزه ها اشاره کرد و گفت: بالغ بر 5 میلیارد تومان، تسهیلات درمان و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان نیز پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان، بیان داشت: این صندوق با طرح های مختلف، بستر مناسبی برای مشارکت خیران در سرمایه گذاری با هدف رفع مشکلات مددجویان فراهم کرده است.

انتهای پیام/


تسهیلات قرض الحسنه، صندوق امداد ولایت