تاریخ انتشار: 1401/05/15 10:58 حوزه انتشار: اصفهان شناسه خبر: 58585

اشتراک گذاری

برکت سفره حسینی، به خانه های نیازمندان می رسد

"پویش اطعام و احسان حسینی" با مشارکت مردم در ایام ماه محرم و صفر، با هدف گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و برای کمک به خانواده های نیازمند اصفهان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه کمک های مردمی در قالب بسته های معیشتی و اطعام حسینی در ایام ماه محرم و صفر بین مددجویان توزیع می شود، اظهار داشت: این طرح همچون سال های گذشته با هماهنگ سازی برای خدمت متوازن به مددجویان و نیازمندان، با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، مساجد، گروه های جهادی و هیات های مذهبی در سطح استان اجرا می شود.   

حمیدرضا طاهری، مشارکت مردم در کمک به اطعام نیازمندان را از نتایج ترویج فرهنگ خیر و احسان و عمل به سیره ائمه اطهار در جامعه دانست و ادامه داد: دریافت نذورات خیران شامل: صدقه، اطعام، هدایا و کمک های نقدی، کالا و خدمات، برای رساندن هرچه سریعتر به محرومان واقعی در این ایام برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید به استفاده از تمامی ظرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان تحت حمایت، افزود: برای تامین بسته های معیشتی همچنین طبخ و توزیع اطعام بین خانواده های نیازمند، بیماران صعب العلاج و سالمندان از ظرفیت های مردمی و همکاری مراکز نیکوکاری استفاده خواهیم کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان با دعوت از همشهریان برای همراهی در این پویش مردمی، گفت: همه مردم شریف استان می توانند، نذورات خود را در طول ماه محرم تا پایان صفر به شماره کارت 6063737000002509 واریز و یا با استفاده از شماره گیری کد #031*8877* همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اقدام کنند.

انتهای پیام/  


اطعام واحسان حسینی، بسته های معیشتی، نذورات ، نیازمندان واقعی