تاریخ انتشار: 1401/05/18 14:33 حوزه انتشار: قزوین شناسه خبر: 62262

اشتراک گذاری

معاون کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد؛

کمک 66 میلیارد تومانی قزوینی ها به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم مومن استان قزوین طی سه ماهه اول سال جاری بیش از 66 میلیارد و 134 میلیون تومان به صورت نقد و غیر نقد نیازمندان استان کمک کرده اند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ فرزاد فرهادی در تشریح آخرین وضعیت میزان کمک های مردمی بیان کرد: اساس کار و فعالیت در کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به به نیازمندان و محرومان برای بهبود معیشت، ایجاد اشتغال و در نهایت زندگی شرافتمندانه این عزیزان است.

وی ادامه داد: مردم مومن استان قزوین طی سه ماهه اول سال جاری بیش از 66 میلیارد و 134 میلیون تومان به صورت نقد و غیر نقد نیازمندان استان کمک کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از مجموع کمک های مردمی حمع آوری شده در مدت سه مااه اول، سه میلیارد و 440 میلیون تومان صدقه بودهع که در 123 هزار و 163 صندوق واریز شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 27 میلیارد و 423 میلیون تومان اطعام و افطاری، یک میلیارد و 225 میلیون تومان نذر و قربانی، 325 میلیون تومان مشارکت در طرح کوثر (کمک به جهیزیه نیازمندان)، 525 میلیون تومان مشارکت در طرح شفاء (کمک به بهداشت و درمان نیازمندان) و بیش از 396 میلیون تومان هم برای کمک به تأمین و خرید مسکن نیازمندان بوده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: از دیگر سرفصل های طرح های مشارکت مردمی می توان به بیش از 85 میلیون تومان کمک به طرح شوق زیارت، 430 میلیون تومان کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی، 42 میلیون تومان کمک به تأمین پوشاک نیازمندان، 46 میلیون تومان مشارکت در طرح برکت، 401 میلیون تومان کمک به تأمین معیشت نیازمندان و 54 میلیون هم تومان مشارکت و کمک در طرح همسفره (تغذیه کودکان) بوده است.

وی اعلام کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین ، خیرین و حامیان بزرگواربیش از 10 میلیارد و 861 میلیون تومان به فرزنددان معنوی خودکمک کرده اند  که پنج میلیارد و 424 میلیون تومان آن در طرح اکرام ایتام و پنج میلیارد و 437 میلیون تومان در طرح اکرام محسنین بوده و مابقی کمک ها در سرفصل های مختلف بوده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: مردم قزوین می توانند همچنان کمک های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا کد مهربانی #028*8888*

به دست نیازمندان و محرومان برسانند.

انتهای پیام


کمیته امداد, قزوین, استان, خدمت, نیازمند, مددجو, مشارکت, میلیارد, نقدی, غیرنقدی