استقرار پایگاه روانشناسی راه زندگی ویژه نیازمندان در ۷ کتابخانه خراسان‌جنوبی

کد :
69827
آخرین به روزرسانی :
14 تیر 1403 - 09:22

از پیشنهاد صفحه «استقرار پایگاه روانشناسی راه زندگی ویژه نیازمندان در ۷ کتابخانه خراسان‌جنوبی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی

استقرار پایگاه روانشناسی راه زندگی ویژه نیازمندان در ۷ کتابخانه خراسان‌جنوبی

معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: پایگاه فرهنگی و اجتماعی خدمات مشاوره رز در ۷ کتابخانه عمومی استان مستقر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد، جمشید سورگی گفت: یکی از خدمات کمیته‌امداد در حوزه فرهنگی خدمات راهنمایی و مشاوره است.

وی تاکید کرد: خدمات راهنمایی و مشاوره جزو اقدامات با ارزش و پر اهمیت است چه بسا با راهنمایی و مشاوره یک خانواده در تحول زندگی افراد نقش داشته باشیم .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به این که این خدمات شامل مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج،مشاوره خانوادگی و... است افزود:

 با توجه به این که مراجعه مددجویان به ادارات کمیته امدا دشوار است لذا در جهت دسترسی بهتر مددجویان تحت حمایت برای بهره‌مندی از این خدمات تفاهم نامه‌ای را با نهاد کتابخانه‌ داشتیم که از ظرفیت نهاد کتابخانه‌ها و فضاهای آن‌ها استفاده کنیم.

به گفته سورگی بر اساس این تفاهم‌نامه مشاور کمیته‌امداد در این فضا مستقر می‌شود و دانش‌آموزان و دانشجویانی که به کتابخانه‌‌ها مراجعه می‌کنند از خدمات مشاوران بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: در گام اول تعدادی از کتابخانه‌های مستقر در شهرستان‌های بیرجند،قاین، درمیان، فردوس ، بشرویه،طبس قرار است بر اساس برنامه مشاور حضور داشته باشد.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اعلام کرده که آمادگی کامل برای استقرار مشاور کمیته امداد در ۷۴ کتابخانه استان را دارد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)