دعوت مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل برای حضور در انتخابات

کد :
69832
آخرین به روزرسانی :
14 تیر 1403 - 13:38

از پیشنهاد صفحه «دعوت مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل برای حضور در انتخابات» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
رویداد
در آستانه پانزدهم تیر ماه؛

دعوت مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل برای حضور در انتخابات

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پیامی از عموم مردم مومن و انقلابی، امدادگران خدوم کمیته امداد استان و خانوار تحت حمایت این نهاد مقدس برای حضور گسترده در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه‌ای)

ما وارثان نسلی هستیم که سال‌ها خون دل خوردند و آرزوی مشارکت در قدرت سیاسی و اداره کشور را داشتند. با تلاش جوانان سرزمین‌مان و با انقلاب اسلامی که انقلاب نور بود آرزوهای دست‌نیافتنی تبدیل به واقعیت شد و امروز مردم هستند که اداره کشور را به دست گرفته‌اند و همه ارکان نظام سیاسی را انتخاب می‌کنند.

بی‌شک حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز در پای صندوق‌های اخذ رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می‌شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

اینجانب از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان اردبیل به خصوص امدادگران و خانواده بزرگ کمیته امداد استان دعوت می‌نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران با حضور هرچه باشکوه‌تر در روز جمعه، پانزدهم تیرماه، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق‌های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

علیرضا حسین‌نژاد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)