فعالین حوزه سلامت در خدمت به دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی تقدیر شدند

کد :
69117
آخرین به روزرسانی :
17 خرداد 1403 - 10:41

از پیشنهاد صفحه «فعالین حوزه سلامت در خدمت به دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی تقدیر شدند » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
بهداشت و درمان

فعالین حوزه سلامت در خدمت به دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی تقدیر شدند

طی آیینی و با حضور مدیر کل کمیته امداد، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل آموزش و پرورش و دکتر پاکمهر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پزشکان فعال در حوزه سلامت دانش آموزان نیازمند تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در این آیین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) از همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش و پزشکان خیر و نیکوکار استان در حوزه کمک به سلامت و درمان نیازمندان تقدیر کرد.

پاکمهر، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه چرخ نظام سلامت در کشور روی ریل توسعه است، اظهار امیدواری کرد بتوانیم به عنوان خادم ملت در مجلس شورای زمینه‌های لازم جهت حمایت از نیازمندان و دانش آموزان در حوزه سلامت و درمان را فراهم کنیم.

اکبری، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیر از نگاه ویژه کمیته امداد به حوزه سلامت و درمان دانش آموزان از کمک های این نهاد در طول سلامت در پویش‌های مختلف از جمله جشن نیکوکاری تقدیر کرد و گفت: حمایت این نهاد از بیش از ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند نشان از آینده نگری این نهاد در بحث اهمیت به تحصیل دانش آموزان و خودکفایی آنان در آینده است.

  شاهین فر، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز با تقدیر از خدمات کمیته امداد در حوزه سلامت از حضور گروه جهادی الکفیل در استان و ارائه خدمات در حوزه سلامت نیازمندان را یک اقدام جهادی در حوزه خدمت به سلامت و درمان نیازمندان عنوان کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه به عنوان نمونه از چند فعال حوزه سلامت نیازمندان با اهدا لوح سپاس تقدیر شد

یک شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)