محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای خدمت در کمیته امداد خراسان شمال

کد :
69120
آخرین به روزرسانی :
17 خرداد 1403 - 11:00

از پیشنهاد صفحه «محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای خدمت در کمیته امداد خراسان شمال» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای خدمت در کمیته امداد خراسان شمال

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای خدمت با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و امدادگران در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، همزمان با ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و گرامی داشت شهدای خدمت «محفل انس با قرآن همراه با قرائت زیارت عاشورا» و با سخنرانی حجت الاسلام رحیم مهدوی‌پور، امام جمعه موقت بجنورد در محل اداره کل و با حضور امدادگران کمیته امداد استان برگزار شد.

گرامی داشت یاد وخاطره امام راحل و بیان خدمات ارزشمند امام در خدمت به محرومین، تبیین نقش ویژه شهدای قبل از انقلاب در تشکیل انقلاب اسلامی و تداوم آن تا به امروز و اشاره به ویژگی های شاخص امام (ره) در تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران، تالیفات ایشان، تدوین قانون اساسی، مقابله با بحران ها و فرماندهی ایشان در دروان جنگ تحمیلی از مهم ترین محور سخنان امام جمعه موقت بجنورد در این مراسم بود.

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله جاری شدن احکام اسلام در قوانین کشور پس از انقلاب اسلامی و اشاره به خدمات شهید خدمت آیت الله رییسی در دوران کوتاه ریاست جمهوری در خدمت به محرومین از دیگر محورهای سخنان حجه الاسلام مهدوی پور در این مراسم بود.

وی بر ضرورت شکرگزاری برای نعمت ولایت فقیه و لزوم تبعیت از ولایت فقیه در تمامی زمینه ها تاکید کرد و گفت: خدمت به محرومین در کشور فرصت مغتنمی است و این مهم در نهاد کمیته امداد توفیقی است که نصیب امدادگران شده است.

یک شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)