مساعدت حامیان در ایجاد لحظاتی شاد برای فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

کد :
69829
آخرین به روزرسانی :
14 تیر 1403 - 10:59

از پیشنهاد صفحه «مساعدت حامیان در ایجاد لحظاتی شاد برای فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
به میزبانی شهرستان خوانسار برگزار شد؛

مساعدت حامیان در ایجاد لحظاتی شاد برای فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

در روزهای پایانی ماه ذی الحجه با مشارکت حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و همکاری مراکز نیکوکاری، جشنی شاد برای فرزندان زیر 15 سال تحت حمایت کمیته امداد سه شهرستان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، با مساعدت خیران، جشن شادی برای 100 نفر از فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان های بویین میاندشت، خوانسار و فریدن به همراه خانواده هایشان برگزار شد.

این مراسم به یادماندنی با حضور فرزندان زیر 15 سال به منظور ایجاد نشاط در میان خانواده های تحت حمایت و دلجویی از آنها با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، با برنامه های متنوعی از جمله نمایش تئاتر، مسابقه، و اهدای هدایا انجام شد.

یتیم نوازی و اکرام ایتام و محسنین از تاکیدات پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) است که کمیته امداد با هدف ترویج این فرهنگ و استمرار سنت حسنه انفاق در جامعه، با مساعدت خیران اقدام به برگزاری برنامه های شاد و آموزشی برای خانواده های تحت حمایت در مناسبت های مختلف می کند.

گفتنی است؛ در شهرستان فریدن 833 فرزند یتیم و نیازمند، شهرستان بوئین میاندشت 300  فرزند و در شهرستان خوانسار 250 نفر از فرزندان خانواده های یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)