پاسخگویی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به درخواست‌های مددجویان در میز خدمت شهرستان مانه

کد :
69136
آخرین به روزرسانی :
19 خرداد 1403 - 07:47

از پیشنهاد صفحه «پاسخگویی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به درخواست‌های مددجویان در میز خدمت شهرستان مانه» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
آینه در رسانه

پاسخگویی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به درخواست‌های مددجویان در میز خدمت شهرستان مانه

مجید الهی راد، در راستای پاسخگویی به مشکلات مددجویان ساکن در شهرستان های استان در قالب سفر یک روزه به شهرستان مانه سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد، صبح جمعه در قالب سفر یک روزه به شهرستان مانه با حضور در میز خدمت (مسجد جامع شهر پیش قلعه) به درخواست‌های مددجویان و نیازمندان پاسخ داد.

وی همچنین به عنوان سخنران بین خطبه ها در راستای #جهاد_تبیین به ارائه خدمات این نهاد انقلابی در حوزه #خدمت_به_محرومان در این شهرستان پرداخت

الهی راد توجه ویژه به مسائل آموزشی_ فرهنگی، مسئله اشتغال و ساخت مسکن خانواده‌ها را  به عنوان ارکان توانمند‌سازی خانواده‌های مددجویان نام برد

وی در سخنان بین خطبه ها با اشاره به برخی از اقدامات این نهاد در راستای کمک به نیازمندان در شهرستان مانه گفت: کمیته امداد استان از یک هزار و ۷۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر در شهرستان مانه و سملقان حمایت می کند.

حمایت این نهاد از ۱۴۴ فرزند یتیم و محسنین در شهرستان مانه با کمک‌های خیرین و اعطای سرانه ماهیانه به آنها، پرداخت تسهیلات اشتغال به ۶۶ نفر هر نفر بطور میانگین ۱۵۰ میلیون تومان و اعطای ۱۵۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت از  اهم محورهای سخنان مدیر کل کمیته امداد در سخنان بین خطبه‌ها بود.

  گفتنی است؛ الهی راد در حاشیه این سفر از طرح اشتغال « ساخت پهباد سم پاشی کشاورزی» بازدید کرد که برای این طرح ۲۰۰ میلیون تومان وام و دو دوره آموزشی کار باپهبادبصورت فنی رایگان با همکار ی کمیته امداد در کرج برای مجری طرح انجام شده است.

مجید الهی راد همچنین اظهار امیدواری کرد: با توجه به بارش های الهی و وضعیت خوب کشاورزی در منطقه مانه و سملقان، شاهد رشد خوبی در زمینه #پرداخت_زکات در این شهرستان باشیم.‌

جمعه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)