پیش‌بینی جمع آوری 30 میلیارد تومان زکات در اردبیل

کد :
69817
آخرین به روزرسانی :
13 تیر 1403 - 13:57

از پیشنهاد صفحه «پیش‌بینی جمع آوری 30 میلیارد تومان زکات در اردبیل» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

پیش‌بینی جمع آوری 30 میلیارد تومان زکات در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و پرداخت زکات توسط زارعین اردبیلی، پیش‌بینی می‌شود امسال پرداخت زکات به 30 میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: زکات یکی از فرایض واجب الهی است که کشاورزان و مودیان زکات در استان اردبیل با توجه به اینکه متشرع و به وجوهات دینی واقف هستند، همکاری گسترده‌ای را با کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات استان دارند.

وی یادآور شد: سال گذشته مردم مومن و نیک‌اندیش استان اردبیل نزدیک به 24 میلیارد و 600 میلیون تومان زکات فطره، مستحبی و واجب پرداخت کردند که امیدواریم در سال‌جاری شاهد رشد چشمگیر این واجب الهی باشیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه بارش‌‌های اخیر موجب افزایش محصولات کشاورزان و باغداران در سطح استان اردبیل شده است، افزود: در سال‌جاری، با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی، پیش‌بینی می‌کنیم زکات جمع‌آوری شده در سطح استان به 30 میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه جمع‌آوری زکات در اردبیل با حمایت و هدایت آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همراه است، گفت: امیدواریم با همکاری کشاورزان، باغداران و مودیان زکات بتوانیم بخش مهمی از مشکلات مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه را برطرف کنیم.

وی به بیانات رئیس شورای زکات استان اردبیل بر مبنای اختصاص بخش عمده زکات جمع‌آوری شده به «سهم فقرا» اشاره کرد و افزود: از محل زکات می‌توانیم پاسخگوی بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر باشیم که این امر نیازمند همکاری همه‌جانبه کشاورزان و باغداران با دبیرخانه شورای زکات استان اردبیل است.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)