هزار و 380 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

کد :
71967
آخرین به روزرسانی :
28 مهر 1403 - 12:42

از پیشنهاد صفحه «هزار و 380 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حقوقی و امور مجلس

هزار و 380 خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

مدیر حقوقی کمیته استان اصفهان تسریع در رسیدگی به امور حقوقی مددجویان با حضور وکلای خیر و مجرب را از اهداف عالیه این نهاد مقدس، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جواد کرانی مدیر حقوقی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ارائه گزارش خدمات رسانی به مددجویان، اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال بیش از هزار و 380 خدمت حقوقی در موضوعاتی از جمله، مراجعه به محاکم حقوقی، مشاوره، ارسال لایحه، تنظیم دادخواست، اظهار نامه و ... به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

جواد کرانی با تاکید براینکه یکی از اهداف ارائه خدمات حقوقی به مددجویان، تسریع در رسیدگی به امور حقوقی آنهاست، ادامه داد: طی این مدت در ادارات کمیته امداد سطح استان اصفهان، 150 میزخدمت برگزار و هزار و 295 خدمت و مشاوره حقوقی برای حل مشکلات مددجویان با حضور  39 وکیل نیکوکار ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به نیازمندان به صورت حضوری و الکترونیکی با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام می شود، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد 214 پرونده مددجویی در جلسات رسیدگی و محاکم قضایی پیگیری شده است.

مدیر حقوقی کمیته استان اصفهان، گفت: مددجویان علاوه بر حضور در دفاتر کمیته امداد و میز حقوقی، می توانند با مراجعه به سامانه هوشمند امداد به آدرس: soha.emdad.ir، درخواست خود را ثبت و خدمات حقوقی مورد نیاز را دریافت کنند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)