پیام رئیس کمیته امداد در پی شهادت رهبر مقاوم حماس شهید یحیی السنوار

کد :
71953
آخرین به روزرسانی :
28 مهر 1403 - 07:43

از پیشنهاد صفحه «پیام رئیس کمیته امداد در پی شهادت رهبر مقاوم حماس شهید یحیی السنوار» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده

پیام رئیس کمیته امداد در پی شهادت رهبر مقاوم حماس شهید یحیی السنوار

رئیس کمیته امداد در پیامی شهادت فرمانده مقاوم حماس شهید یحیی السنوار را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الّذین آمنوا یقاتلون فی سبیل الله والّذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطّاغوت فقاتلوا اولیاء الشّیطان انّ کید الشّیطان کان ضعیفا

شهادت مجاهد نستوه، فرمانده جسور و شجاع جبهه مقاومت یحیی الّسنوار توسط دژخیمان خونخوار صهیونی بار دیگر زبونی و حقارت آن رژیم سفاک و اربابش آمریکا را به اثبات رساند.
آن شهید بزرگوار تا آخرین لحظات حیات بابرکت خود، دست از مقاومت و مبارزه با نیروهای شرّ و تا دندان مسلح برنداشت و مظلومیت مردم غزّه را در پیش چشم جهانیان آشکار ساخت.
بی‌شک خون پاک شهید یحیی الّسنوار و همراهانش الهام‌بخش جوانان آزادی‌خواه در تمامی جبهه‌های مقاومت بوده و اتحاد ملت‌های مسلمان علیه اشغالگران قدس شریف را استوارتر از پیش خواهد کرد.
تصاویر ثبت شده از لحظات پایانی عمر بابرکت آن فرمانده قهرمان، خون هر آزاده‌ای را به جوش خواهد آورد و سندی است بر تحقق وعده‌های الهی که نصرت نهایی از آن جبهه حق خواهد بود و راهی که او‌ در طوفان الاقصی گشود، یقینا تا رهایی همه سرزمین‌های اشغالی تداوم خواهد یافت.
اینجانب شهادت فرمانده بزرگ حماس، شهید یحیی الّسنوار را به حضور رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم تحت ظلم و‌ ستم غزّه و فرماندهان و مبارزان شجاع حماس و جبهه عظیم مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. 
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)