آغاز پویش «مداد رنگی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

کد :
70674
آخرین به روزرسانی :
28 مرداد 1403 - 12:35

از پیشنهاد صفحه «آغاز پویش «مداد رنگی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
فرهنگی و تربیتی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

آغاز پویش «مداد رنگی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه سال‌تحصیلی جدید، پویش «مداد رنگی» برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل راه‌اندازی شد تا از این طریق بخشی از نیازهای تحصیلی مددجویان تامین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد اظهار کرد: این پویش با شعار «آینده را خوش‌ رنگ کنیم» درحال برگزاری است که نیکوکاران می‌توانند با پرداخت حداقل مبلغ نیز به این پویش مردمی بپیوندند.

وی اعلام کرد: در سطح استان، حدود ۱۵ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند که تعلیم و تربیت آنها را در مقاطع مختلف پیگیر هستیم.

حسین‌نژاد افزود: 702 دانشجوی تحت حمایت نیز در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در حال تحصیل هستند که تامین شهریه و سایر حمایت‌های لازم در دستور کار قرار داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه شناسایی نخبگان برتر در زمینههای مختلف تحصیلی، ورزشی، هنری و علمی از دیگر رویکردهای مهم کمیته امداد استان اردبیل است، گفت: 480 نخبه و استعداد برتر در سطح استان شناسایی شده‌اند که تلاش داریم با اهتمام ویژه‌تر در تامین نیازها و فراهم نمودن امکانات لازم برای آنها گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند اقلام و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت را تامین کند که لازم است نیکوکاران بیش از پیش به یاری این فرزندان تحت حمایت بشتابند.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه ساده‌ترين روش براي ياري‌رساني به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اردبیل، كد آني‌پرداخت #045*8877* است، بیان کرد: مردم نیکوکار از طريق شماره کارت 6037997950030552 نزد بانک ملی به نام كميته امداد استان اردبيل نيز مي‌توانند كمك‌هاي خود را در اختيار این علم‌آموزان نیازمند قرار دهند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)