زنگ عاطفه ها در مدرسه شهید قضاوی اصفهان نواخته شد

کد :
71477
آخرین به روزرسانی :
7 مهر 1403 - 13:41

از پیشنهاد صفحه «زنگ عاطفه ها در مدرسه شهید قضاوی اصفهان نواخته شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
همزمان با سراسر استان:

زنگ عاطفه ها در مدرسه شهید قضاوی اصفهان نواخته شد

مراسم زنگ عاطفه ها در مدرسه شهید محمد قضاوی با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه امسال نیز حس مسوولیت پذیری مردم خیراندیش نسبت به تامین مایحتاج مدرسه فرزندان تحت حمایت این نهاد، بیش از پیش نمایان بود، اظهار داشت: بسته های اهدایی لوازم التحریر توسط خیران در جشن عاطفه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

علی اخلاقی با اشاره به اجرای سراسری مراسم زنگ عاطفه ها در بیش از 3 هزار و 300 مدرسه سطح استان و تمامی مداس کشور، ادامه داد: از نیمه مردادماه تاکنون 25 هزار بسته لوازم التحریر به ارزشی بالغ بر 9 میلیارد تومان با مساعدت نیکوکاران تامین و در دو هفته اخیر به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شده است.

وی با قدردانی از مشارکت خیران در این پویش، افزود: مساعدت اصناف تخصصی از جمله اتحادیه های لوازم التحریر، کیف، کفش، پوشاک و نوشت افزار، بنگاه های اقتصادی، کارخانجات، خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، برای نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان در بین نسل جوان موثر است.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان نیز با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در سالهای جنگ تحمیلی، ایثار و از خودگذشتگی با حضور در جبهه حق علیه باطل و مبارزه با رژیم بعثی عراق معنا یافت و امروز با اهدای هر آنچه شما محصلان عزیز به دانش آموزان نیازمند برای ورود به سال تحصیلی جدید اهدا می کنید معنا می یابد.

فرماندار اصفهان با تاکید براینکه از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران سبب شده امروز شما آینده سازان این مرز و بوم براحتی پشت نیمکت های تحصیلی به کسب علم بپردازید، افزود: کمک های شما نیز موجب شادی و مهیا سازی امکاناتی است که سایر همکلاسی های نیازمندتان می توانند با دریافت آنها، با فراغ خاطر به ادامه تحصیل بپردازند.

گفتنی است در این مراسم معاون آموزشی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش آموزی و سایر مسوولان استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)