آمادگي كميته امداد اردبيل براي دريافت نذورات عيد قربان

کد :
69316
آخرین به روزرسانی :
24 خرداد 1403 - 12:29

از پیشنهاد صفحه «آمادگي كميته امداد اردبيل براي دريافت نذورات عيد قربان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

آمادگي كميته امداد اردبيل براي دريافت نذورات عيد قربان

قائم مقام كميته امداد استان اردبيل گفت: ادارات، مراکزنیکوکاری و پايگاه‌هاي مستقر کمیته امداد در سراسر استان اردبیل آماده‌ دريافت نذورات و احسانات مردم خير و نيكوكار در روز عيد سعيد قربان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فرشید موفق اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته نذورات مردم نیکوکار استان اردبیل در قالب نقدی و غیرنقدی، جمع‌آوري شده و در آستانه عید سعید قربان در اختيار محرومان و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وي افزود:‌ مردم خیّر و نوع‌دوست استان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها، ادارات و مراکزنیکوکاری تحویل دهند تا در سريع‌ترين زمان ممكن در بین نیازمندان توزیع شود.

موفق با بيان اينكه در عيد قربان سال گذشته اردبيلي‌ها بيش از هشت میلیارد تومان در قالب وجه نقد و گوشت قرباني به نيازمندان مساعدت كرده بودند، گفت:‌ این کمک‌ها از طریق پایگاه‌ها و مراکزنیکوکاری جمع‌آوری شده و بلافاصله در اختیار مددجویان قرار گرفته بود.

قائم مقام كميته‌ امداد استان اردبیل با بيان اينكه 158 مركزنيكوكاري در مساجد و محلات، كمك‌هاي مردمي را به مناسبت عيد سعید قربان جمع‌آوري خواهند كرد، گفت:‌ ساده‌ترين روش براي ياري‌رساني به فقرا در عيد سعيد قربان كد آني‌پرداخت #045*8877* است.

وی افزود: مردم نیکوکار از طريق شماره کارت 6037997950030552 نزد بانک ملی به نام كميته امداد استان اردبيل نيز مي‌توانند كمك‌هاي خود را در اختيار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)