آیین خدا قوت کشاورز و جشن برداشت گندم در خراسان شمالی برگزار شد.

کد :
69668
آخرین به روزرسانی :
7 تیر 1403 - 13:40

از پیشنهاد صفحه «آیین خدا قوت کشاورز و جشن برداشت گندم در خراسان شمالی برگزار شد. » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی

آیین خدا قوت کشاورز و جشن برداشت گندم در خراسان شمالی برگزار شد.

صبح امروز آیین خدا قوت کشاورز و شکرگزاری برداشت گندم با حضور حجه الاسلام نوری نماینده ولی فقیه و رییس شورای زکات و مجید الهی راد دبیر شورای زکات و برخی از اعضای این شورا در روستای حمید شهرستان بجنورد به همت کمیته امداد استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، در این آیین رییس و اعضای شورای زکات استان با حضور در مزرعه برداشت گندم ضمن عرض خداقوت به کشاورزان برای دقایقی آنها را در برداشت محصول همراهی کردند.

الهی راد، دبیر شورای زکات خراسان شمالی ضمن قدردانی از سخاوت مردم نوعدوست استان در توجه به پرداخت زکات مستحبی و واجب اظهار داشت: زکات فرصت مناسبی در جهت رفع نیاز محرومان در بخش های جهیزیه، تامین کمک هزینه بیماران، مسکن و امور آموزشی و فرهنگی است.

وی گفت: مردم استان از ابتدای امسال تاکنون 5میلیارد و 400 میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

الهی راد با بیان اینکه ۹۲ درصد زکات صرف امور محرومین و مابقی صرف امور عام المنفعه شد، افزود: سال گذشته نیز مردم خیر و نیکوکار خراسان شمالی 32 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

  گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم نماینده ولی فقیه ضمن عرض خداقوت به اعضای گروه جهادی دانشگاه صنعتی شریف از تلاش های آنان در کمک به حل مسائل و مشکلات مردم این منطقه تقدیر و پیگیر دغدغه های این گروه جهادی شد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این آیین از کشاورز نمونه بجنوردی به خاطر همکاری با شورای زکات و اهدا 14 درخت در قالب شجره طیبه برای محرومین تقدیر شد.

پنج شنبه 7 تیرماه 1403

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)