جذب 120 درصدی بیمه های اجتماعی مددجویان در زنجان

کد :
69716
آخرین به روزرسانی :
10 تیر 1403 - 11:52

از پیشنهاد صفحه «جذب 120 درصدی بیمه های اجتماعی مددجویان در زنجان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جذب 120 درصدی بیمه های اجتماعی مددجویان در زنجان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: در حوزه اختصاص بیمه های اجتماعی به مددجویان زنجانی آمارها دارای رشد 120 درصدی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ اصغر پناهی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اقدامات این نهاد برای افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای در بین مددجویان افزود: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی استفاده کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: بیمه اجتماعی شامل سه نوع بیمه اعم از طرح‌های اشتغال و خودکفایی در قالب صاحبان حرفه و مشاغل آزاد، بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار شهری و بیمه اجتماعی مددجویان از طریق صندوق بیمه روستاییان و عشایر است.

پناهی با بیان اینکه حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، با هدف بهره‌مندی آن‌ها از مستمری بازنشستگی پرداخت می‌شود، عنوان کرد: با پرداخت حق بیمه اجتماعی، مددجویان می‌توانند از مزایای بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی برخوردار شوند.

افزود: شرایط دریافت مستمری بازنشستگی برای زنان ۵۵ سال سن و مردان ۶۰ سال سن با سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۱۰ سال است که در همین راستا 170 نفر از مددجویان از بیمه های اجتماعی برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: همچنین 52 نفر از مددجویان در راستای توانمندسازی از طریق صندوق تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر در اسفند ماه 1402  بازنشسته شده اند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)