احداث 809 واحد مسکونی برای مددجویان اردبیلی

کد :
70998
آخرین به روزرسانی :
13 شهریور 1403 - 10:42

از پیشنهاد صفحه «احداث 809 واحد مسکونی برای مددجویان اردبیلی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

احداث 809 واحد مسکونی برای مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از 901 واحد مسکن احداثی کمیته امداد، 809 واحد به بهره برداری رسیده و 30 مورد مابقی نیز در سال جاری بهره برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در نشست خبری روایت تحول در جمع خبرنگاران در استانداری اردبیل به رایگان بودن هزینه انشعاب آب، برق و گاز و اخذ پروانه برای یک بار با هدف حمایت از تمام مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و بیان داشت: در دولت سیزدهم حمایت دیگر مربوط به هزینه صفر مصرف آب، برق و گاز مددجویان در قالب رعایت الگوی مصرف بوده که در این زمینه نیز حرکت های حمایتی خوبی از خانواده های تحت پوشش انجام شده است.

حسین نژاد در مورد پرداختی مددجویان کمیته امداد در قالب طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: به هیچ وجه راه و شهرسازی حق حذف نام مددجویان ما را از لیست طرح نهضت ملی مسکن ندارد و بر اساس هماهنگی های انجام شده، قرار است سهم 150 تا 200 میلیون تومانی بلاعوض به حساب ادارات متولی در این زمینه واریز شود.

وی اضافه کرد: پنج هزار و 104 قلم کالای ضروری خانواده ها به ارزش 23 میلیارد و 300 میلیون تومان در سه سال گذشته توزیع شده به طوری که سال گذشته نیز برای یک هزار و 860 قلم کالای ضروری خانواده ها 13 میلیارد تومان هزینه شده تا در بین این خانواده ها توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه از 901 واحد مسکن احداثی کمیته امداد، 809 واحد به بهره برداری رسیده و 30 مورد مابقی نیز در سال جاری بهره برداری خواهد شد، افزود: امسال سهمیه ابلاغی استان 420 واحد مسکن احداثی است که در مناطق شهری و در قالب نهضت ملی مسکن احداث و تحویل مددجویان خواهد شد.

حسیننژاد در ادامه یادآور شد: امسال پرداختی بلاعوض حوزه مسکن در قالب ردیف بودجه محرومیت زدایی استان ها انجام می شود که با همکاری استاندار اردبیل و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تلاش می کنیم تا منابع مورد نیاز در این زمینه را به سرعت جذب و از بابت ساخت مسکن پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: پنج هزار و 600 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اردبیل مستأجر هستند که ما 51 میلیارد تومان منابع را در قالب مساعدت، ودیعه و اجاره مسکن به آنها پرداخت می کنیم تا دغدغه ها و نگرانی های آنها برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از رایگان بودن تمام هزینه های بستری و مداوای مددجویان کمیته امداد در مراکز دولتی خبر داد و گفت: تعهدی برای بستری در مراکز خصوصی وجود ندارد.

حسین نژاد از برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: در قالب پویش مدادرنگی قرار است به ازای مساعدت 100 هزار تومانی هموطنان، 200 هزار تومان نیز کمک کمیته امداد انجام شده تا یک بسته لوازم تحریر تهیه و برای 15 هزار و 500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها 26 شهریور به صورت میدانی و هفته اول مهرماه در مدارس برگزار می شود تا با شروع سال تحصیلی مساعدت به دانش آموزان بی بضاعت را شاهد باشیم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)