ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق امداد ولایت

کد :
70376
آخرین به روزرسانی :
13 مرداد 1403 - 14:49

از پیشنهاد صفحه «ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق امداد ولایت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
اشتغال و خودکفایی
حمایت و سلامت خانواده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
بهداشت و درمان
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد:

ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق امداد ولایت

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: با همکاری بانک مرکزی، بستر خدمات غیرحضوری از جمله افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات و سایر خدمات مشتریان بدون مراجعه حضوری و به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی عاشوری در سفر یک روزه به اردبیل و در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان، اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه و رفع برخی مشکلات آنها مانند خرید و تعمیر مسکن، ازدواج، درمان، راه‌اندازی کسب و کار و... از طریق وام‌های قرض‌الحسنه تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه خدمات غیر حضوری مانند همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و... جهت راحتی مشتریان خود و سهولت انجام عملیاتهای بانکی ارایه می‌دهد، بیان کرد: مشتریان می‌توانند برای افتتاح حساب، اطلاع از اخبار و انواع تسهیلات و سایر خدمات بانکی، به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به آدرس www.Sqev.ir  مراجعه کنند.

عاشوری با اعلام اینکه تعداد مشتریان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به بیش از 10 میلیون نفر رسیده است، افزود: بسیاری از امور مشتریان از این طریق قابل پیگیری است و دیگر نیازی نیست تا مددجویان تحت حمایت و یا سایر افراد جامعه به صورت حضوری به شعب این صندوق مراجعه کنند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، عملکرد این صندوق در استان اردبیل را قابل تقدیر دانست و گفت: در بخش معوقات و سپرده‌گذاری نیکوکاران صندوق امداد ولایت استان اردبیل فعالیت‌های موثری را به انجام رسانده که امیدواریم تا پایان سال‌جاری نیز این اقدامات تداوم داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت، اعلام کرد: با سپرده‌گذاری مردم در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، قطعا کل منابع در این استان صرف پرداخت تسهیلات به نیازمندان خواهد شد.

عاشوری یادآور شد: هر چه این سپرده‌گذاری بیشتر باشد، تسهیلات بیشتری در اختیار نیازمندان استان نیز قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، یکی از طرح‌های ویژه این صندوق را «قرض ماندگار» عنوان کرد و گفت: به منظور اجرای مناسب این طرح، چهارمین همایش ملی «قرض نیکو» با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه صندوق  امداد ولایت، با همکاری دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و اندیشکده اقتصاد ایران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مصمم هستیم تا تمامی خدمات و تسهیلات را به صورت متمرکز از صندوق پرداخت کنیم و هیچ خانواده‌ و مددجویی به سایر بانک‌ها ارجاع داده نشود.

عاشوری یادآور شد: صندوق امداد ولایت بخشی از بدنه کمیته امداد است که در قالب اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، خدمات‌رسانی می‌کند که در این خصوص نیز موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)