اعطای صددرصدی تسهیلات تکلیفی توسط بانک کشاورزی

کد :
71144
آخرین به روزرسانی :
20 شهریور 1403 - 14:46

از پیشنهاد صفحه «اعطای صددرصدی تسهیلات تکلیفی توسط بانک کشاورزی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی
حمایت و سلامت خانواده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
طی سال گذشته صورت گرفت؛

اعطای صددرصدی تسهیلات تکلیفی توسط بانک کشاورزی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال گذشته، بانک کشاورزی استان اردبیل در قبال پرداخت تسهیلات تکلیفی اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به صدردرصد تعهدات خود عمل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: در سال 1402، 46 میلیارد تومان اعتبارات تکلیفی تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک کشاورزی اختصاص داشت که این تسهیلات به طور صددرصد در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از طریق تسهیلات تکلیفی بانک کشاورزی، 328 نفر از مددجویان تحت حمایت وارد بازار کار شده و شغل‌های مورد نظر خود را به اجرا درآورده‌اند.

حسین‌نژاد اعلام کرد: در سال‌جاری، 25 میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی اشتغال به بانک کشاورزی اختصاص یافته که امیدواریم تا پایان سال‌جاری، همچون سال گذشته شاهد تحقق صددرصدی آن باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار تسهیلات اشتغال‌زایی، بیش از پنج میلیارد و 800 میلیون تومان وام ودیعه مسکن نیز به بانک کشاورزی اختصاص یافته که از این طریق امیدواریم 98 نفر از مددجویان بتوانند از این تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های بانک کشاورزی در یاری‌رسانی به اقشار آسیب پذیر و کمک به توانمندسازی و خودکفایی آنها، افزود: امید است با همراهی هرچه بیشتر بانک کشاورزی، در سال‌جاری نیز شاهد تحقق صدردرصدی این اعتبارات تکلیفی باشیم.

در ادامه این دیدار، داود رجبی، مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل نیز در خصوص تحقق صددردصدی اعتبارات تکلیفی اشتغال و وام ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قول مساعد داد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)