افتتاح یک باب مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس

کد :
71432
آخرین به روزرسانی :
4 مهر 1403 - 15:01

از پیشنهاد صفحه «افتتاح یک باب مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
رویداد
رئیس کمیته امداد منطقه دو اردبیل خبر داد:

افتتاح یک باب مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس

رئیس کمیته امداد منطقه دو اردبیل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک باب مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد و مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) نیار افتتاح و به خانواده تحت حمایت این نهاد تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اکبر عزیزیان در آیین افتتاح این مسکن مددجویی که با حضور رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در هفته دفاع مقدس، این منزل مسکونی افتتاح و به بهره‌برداری رسید تا خانواده تحت حمایت از نعمت مسکن و سرپناه ایمن بهره‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه این منزل مددجویی با هم‌افزایی مرکزنیکوکاری امام حسین(ع) نیار ساخته شده است، اعلام کرد: برای احداث این منزل مسکونی بیش از 450 میلیون تومان هزینه شده است.

عزیزیان بیان کرد: از خیران و نیکوکاران خواستاریم تا کمیته امداد را در ساخت سرپناه مقاوم برای مددجویان تحت حمایت بیش از پیش یاری کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو اردبیل گفت: خانوار تحت حمایت ساکن در روستاها علاوه بر خدمات بلاعوض، از وام مسکن نیز برخوردار می‌شوند که امیدواریم تا پایان سال‌جاری با کمک نیکوکاران، برای سایر خانواده‌های شناسایی شده نیز مسکن مناسب احداث شود.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)