اهدای ۷۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تربت جام از ابتدای سال جاری 

کد :
70430
آخرین به روزرسانی :
15 مرداد 1403 - 12:46

از پیشنهاد صفحه «اهدای ۷۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تربت جام از ابتدای سال جاری » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رییس کمیته امداد شهرستان تربت جام خبر داد: 

اهدای ۷۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تربت جام از ابتدای سال جاری 

رییس کمیته امداد شهرستان تربت جام از اهدای ۷۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قاسم دهقانی بیان کرد: بالغ بر ۱۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد تربت جام هستند و از ابتدای سال جاری ۷۲ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است و ۷۴ زوج جوان دیگر در نوبت تحویل جهیزیه هستند که همراهی و مساعدت نیکوکاران و خیرین کمیته امداد را  در تامین جهیزیه می طلبد.
وی ادامه داد: در سال گذشته ۳۱۵ سری جهیزیه شامل یخچال،تلویریون،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز و جاروبرقی تحویل نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شده است.
رییس کمیته امداد تربت جام گفت: در بخش تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت نیز از اول سال جاری ۱۳۰ دستگاه لوازم خانگی به نیازمندان اهدا شده است.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در کنار تمام فعالیت هایی که در زمینه محرومیت زدائی، توانمندسازی خانواده ها، مسائل فرهنگی و اجتماعی،مسکن و ساختمان محرومین،پرداخت وام های کارگشایی،حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند،ایجاد اشتغال و مشکلات درمانی دارد، در فرآهم سازی‌ بستر مناسب برای ازدواج جوانان نقش آفرینی می کند.
دهقانی هدف از ارائه این خدمت توسط کمیته امداد را ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده های نیازمند مددجو اعلام کرد.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)