برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان گیلان

کد :
69665
آخرین به روزرسانی :
7 تیر 1403 - 11:47

از پیشنهاد صفحه «برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان گیلان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
رویداد
با حضور قائم مقام کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان گیلان

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با حضور قائم مقام کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، آئین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته و جمعی از مدیران استانی، در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.
جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه گره‌گشایی از امور نیازمندان جایگاه والایی دارد، گفت: بی‌شک دعای خیر محرومان و نیازمندان اصلی‌ترین عامل موفقیت در این نهاد است که موجب برکت در فکر و عملکرد امدادگران می‌شود.
صباغیان افزود: در هیچ جای دیگری سراغ نداریم که کارکنان آن فقط برای رضای خداوند فعالیت کنند.
قائم مقام کمیته امداد ادامه داد: حمایت خیران و نیکوکاران، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری، همکاری موثر و نگاه دلسوزانه مسئولان از دیگر عوامل موفقیت و پیشبرد اهداف در این نهاد مقدس است که به عملکرد کمیته امداد قوام می‌دهد.
وی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: باید به کاندیدایی رای داد که تفکر و مبانی انقلاب را قبول دارد و نسبت به فلسفه وجودی تشکیل نظام و تفکر بنیادی مکتب اسلام قرابت داشته باشد.
صباغیان با اشاره به خدمات شهید رئیسی، تصریح کرد: ایشان همواره و در تمام مسئولیت‌هایی که داشتند، نسبت به رفع نیازهای محرومان دغدغه خاصی داشتند و به راستی لقب سید محرومان برازنده ایشان بود.
قائم مقام کمیته امداد با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق کمیته امداد استان گیلان، گفت: ایشان از مدیران مخلص، توانمند، جهادی و موفق بودند و طی دوران ۶ ساله خدمت، منشأ برکات زیادی برای استان گیلان شدند.
وی در ادامه با بیان خصوصیات برجسته مدیرکل جدید استان گفت: امیدوارم ایشان هم ادامه دهنده اخدمت به محرومان باشند و این راه با قدرت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
گفتنی است طی این مراسم ضمن تکریم زحمات ۶ ساله عباس اهرابی در این نهاد، سیدمجتبی جلالی پور یزدی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان گیلان معرفی شد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)