تحقق 144 درصدی برنامه های کمیته امداد در طرح اکرام ایتام و محسنین

کد :
69635
آخرین به روزرسانی :
6 تیر 1403 - 10:31

از پیشنهاد صفحه « تحقق 144 درصدی برنامه های کمیته امداد در طرح اکرام ایتام و محسنین» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

تحقق 144 درصدی برنامه های کمیته امداد در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته برنامه های کمیته امداد در طرح اکرام و ایتام و محسنین 144 درصد تحقق یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح های قدیمی کمیته امداد است، اظهار کرد: در آمد این طرح بیش از  707 میلیارد ریال در طول سه سال گذشته بوده است که دارای تحقق 144 درصدی است.

وی با اشاره به افزایش سرانه فرزندان ایتام از مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان به یک میلیون و 990 هزار تومان گفت: همچنین سرانه فرزندان محسنین از 6 میلیون و 50 هزار تومان به 9 میلیون و 66 هزار تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: استان زنجان با همکاری مناسب خیران، رتبه دوم میانگین سرانه دریافتی ایتام از محل کمک خیران و حامیان را دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)