توزیع ۵۸۰ قلم کالا بین خانواده های آسیب دیده از سیل در خراسان رضوی

کد :
69086
آخرین به روزرسانی :
16 خرداد 1403 - 22:15

از پیشنهاد صفحه « توزیع ۵۸۰ قلم کالا بین خانواده های آسیب دیده از سیل در خراسان رضوی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:

توزیع ۵۸۰ قلم کالا بین خانواده های آسیب دیده از سیل در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از توزیع ۵۸۰ قلم کالای اساسی در شهرستان های سیل زده استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی با اشاره به سیل اخیر، بیان کرد: در این سیل تعدادی از خانواده ها آسیب دیدند ولی با تدبیر استاندار محترم تلاش شد تا با تامین لوازم ضروری واهدای وام های قرض الحسنه مقدازی از مشکلات این خانواده ها را کاهش یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان از اهدای ۸ قلم کالای اساسی در دو مرحله شامل بخاری، آبگرمکن یخچال، فرش، جاروبرقی، اجاق گاز، تلویزیون و لباسشویی به این خانواده ها خبر داد و گفت: با نیاز سنجی انجام‌شده به ۲۲۸ خانواده آسیب دیده ۵۸۰ قلم کالا تحویل شد.
وی در تشریح آمار گفت: به ۱۳ خانوار درگزی ۲۲ قلم کالا، ۵۳ خانوار فریمانی،  ۱۱۶ قلم کالا، ۱۳خانوار نیشابوری ۲۹ قلم کالا، برای ۱۴ خانوار کلاتی ۳۱ قلم کالا و برای ۱۳۵ خانوار مشهدی ۳۸۲ قلم کالای اساسی تهیه و توزیع شده است.
در ادامه محسن داوری فرماندار مشهد گفت: برای خانواده های آسیب دیده از سیل زده که امکان اسکان نداشتند، ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با سفته در نظر گرفته شده، با ارزیابی تعداد ۲۵۰ خودرو آسیب دیده در سیل، به ۲۱۰ خودرو ۵۰ میلیون تومان بلا عوض اعطا می شود و تعداد  هم برای اعطای وام تعمیرات در حال انجام است.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)