کاهش مراجعات حضوری مددجویان به دفاتر کمیته امداد با راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند

کد :
69789
آخرین به روزرسانی :
12 تیر 1403 - 13:44

از پیشنهاد صفحه «کاهش مراجعات حضوری مددجویان به دفاتر کمیته امداد با راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد:

کاهش مراجعات حضوری مددجویان به دفاتر کمیته امداد با راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد با بیان اینکه اکنون تقریبا تمامی خدمات امداد بر بستر دیجیتال انجام می شود افزود: امروز باید گفت که هرگونه فرایند اداری کاغذ یا به اصطلاح کاغذ بازی در امداد کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سعید زارع‌زاده در بازدید از غرفه کمیته امداد در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، گفت: کمیته امداد بزرگ‌ترین سازمان حمایتی کشور است که حدود پنج میلیون نفر را تحت حمایت دارد و این میزان به طور طبیعی حجم بالا و متنوعی از خدمات را در بر دارد.

وی افزود: هوشمندسازی و فناوری دیجیتال باعث کاهش محسوس مراجعات حضوری به دفاتر کمیته امداد و هدفمند شدن خدمات شده است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد گفت: نه تنها شاهد کاهش هزینه داخلی سازمان ناشی از بستر دیجیتال هستیم، بلکه استفاده از سامانه‌های هوشمند برای مددجویان هم کاهش هزینه به دنبال داشته است.

زارع‌زاده همچنین اضافه کرد: استفاده از سامانه‌های دیجیتال و فرایندهای هوشمند برای مجموعه کمیته امداد صرفه‌جویی بسیاری در هزینه و نیروی انسانی به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌های هوشمند کمیته امداد به ویژه در حوزه خدمات بانکی و قرض‌الحسنه به طور محسوسی هزینه تردد و کاغذبازی را برای مددجویان پایین آورده است.

معاون برنامهریزی و بودجه کمیته امداد با تاکید بر اینکه هوشمندسازی منجر به مدیریت بهتر و هدفمند نیروی انسانی شده است، اظهار کرد: با وجود اینکه حجم خدمات در بستر دیجیتال چهار برابر افزایش یافته است، اما ما در حوزه نیروی انسانی شاهد کاهش هستیم.

زارع‌زاده، چابک‌سازی و سرعت در خدمت را از دیگر دستاوردهای فناوری اطلاعات و بستر دیجیتال عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی بستر دیجیتال، شفافیت در فرایند حمایت است زیرا برای مردم و خیران بسیار مهم است که بدانند حمایت‌هایشان در کجا و به چه کسانی و چگونه توزیع می‌شود.

زارع‌زاده ادامه داد: در بستر هوشمند و به طور خاص با سامانه سها، خیران به طور مستمر و در لحظه می‌توانند رصد کنند که کمک‌هایشان بابت چه موضوعی تخصیص یافته است.

معاون برنامه بودجه تاکید کرد: حذف واسطه و کمک مستقیم خیر به مددجو، زمینه‌ساز شفافیت و اطمینان خیران شده است.

انتهای پیام

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)