- 65 بازدید
![](/sites/default/files/styles/node_film_top_small/public/domain/emdad_ir/images/1403/04/12/-5774084231390151112_121.jpg)
کاهش مراجعات حضوری مددجویان به دفاتر کمیته امداد با راهاندازی سامانههای هوشمند
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، سعید زارعزاده در بازدید از غرفه کمیته امداد در بیست و هفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، گفت: کمیته امداد بزرگترین سازمان حمایتی کشور است که حدود پنج میلیون نفر را تحت حمایت دارد و این میزان به طور طبیعی حجم بالا و متنوعی از خدمات را در بر دارد.
وی افزود: هوشمندسازی و فناوری دیجیتال باعث کاهش محسوس مراجعات حضوری به دفاتر کمیته امداد و هدفمند شدن خدمات شده است.
معاون برنامهریزی و بودجه کمیته امداد گفت: نه تنها شاهد کاهش هزینه داخلی سازمان ناشی از بستر دیجیتال هستیم، بلکه استفاده از سامانههای هوشمند برای مددجویان هم کاهش هزینه به دنبال داشته است.
زارعزاده همچنین اضافه کرد: استفاده از سامانههای دیجیتال و فرایندهای هوشمند برای مجموعه کمیته امداد صرفهجویی بسیاری در هزینه و نیروی انسانی به همراه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: سامانههای هوشمند کمیته امداد به ویژه در حوزه خدمات بانکی و قرضالحسنه به طور محسوسی هزینه تردد و کاغذبازی را برای مددجویان پایین آورده است.
معاون برنامهریزی و بودجه کمیته امداد با تاکید بر اینکه هوشمندسازی منجر به مدیریت بهتر و هدفمند نیروی انسانی شده است، اظهار کرد: با وجود اینکه حجم خدمات در بستر دیجیتال چهار برابر افزایش یافته است، اما ما در حوزه نیروی انسانی شاهد کاهش هستیم.
زارعزاده، چابکسازی و سرعت در خدمت را از دیگر دستاوردهای فناوری اطلاعات و بستر دیجیتال عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی بستر دیجیتال، شفافیت در فرایند حمایت است زیرا برای مردم و خیران بسیار مهم است که بدانند حمایتهایشان در کجا و به چه کسانی و چگونه توزیع میشود.
زارعزاده ادامه داد: در بستر هوشمند و به طور خاص با سامانه سها، خیران به طور مستمر و در لحظه میتوانند رصد کنند که کمکهایشان بابت چه موضوعی تخصیص یافته است.
معاون برنامه بودجه تاکید کرد: حذف واسطه و کمک مستقیم خیر به مددجو، زمینهساز شفافیت و اطمینان خیران شده است.
انتهای پیام