جلسه تشریح راهکارهای مدیریت مصرف برق درکمیته امداد اردبیل برگزار شد

کد :
70291
آخرین به روزرسانی :
9 مرداد 1403 - 09:12

از پیشنهاد صفحه «جلسه تشریح راهکارهای مدیریت مصرف برق درکمیته امداد اردبیل برگزار شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
رویداد
با هدف مدیریت مصرف انرژی؛

جلسه تشریح راهکارهای مدیریت مصرف برق درکمیته امداد اردبیل برگزار شد

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان اردبیل گفت: با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف انرژی و گذر موفق از پیک تابستان جاری، جلسه تشریح راهکارهای مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در انرژی، در کمیته امداد استان اردبیل برگزار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی غفاری در این جلسه اظهار کرد: با وجود ناترازی در تولید و مصرف برق، همگی مکلفیم تا با انجام تمهیدات لازم در افزایش تولید برق و کاهش مصرف انرژی مشارکت کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد همه اقدامات لازم را در خصوص مصرف بهینه برق و صرفه جویی در انرژی انجام داده است، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مدیریت زمان ورود و خروج همکاران، تدابیر لازم در خصوص استفاده حداقلی از برق صورت گرفته است.

غفاری ادامه داد: هوشمندسازی و اصلاح فرایندهای مصرف انرژی برای مدیریت در برق مصرفی، مدیریت مصرف بار و پایین آوردن مصرف انژی را تا حد زیادی کنترل کرده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های انجام شده در راستای مدیریت مصرف برق در سطح استان، از همکاران خواست تا در ایام پیک مصرف انرژی نسبت به کنترل و مدیریت حداکثری در پایین آوردن مصرف برق توجه ویژه‌آی داشته باشند.

در ادامه این نشست، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اردبیل نیز با اعلام اینکه کمیته امداد یکی از دستگاه‌های کم مصرف در انرژی برق است، گفت: برای مدیریت بار در ایام گرم سال و روند رشد مصرف برق، باید اقدامات جدی در جهت گذر از پیک تابستان با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی و عموم مشترکین خانگی داشته باشیم.

الهقلی‌پور به راه‌اندازی اپلیکیشن با انرژی اشاره کرد و افزود: مشترکین می‌توانند با نصب این اپلیکیشن از نحوه اجرای مدیریت انرژی مطلع شده و با رعایت دستورالعمل‌ها، از جوایز در نظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.

شایسته ذکر است: پایان بخش این نشست اهدای جایزه به همکار برنده در مسابقه با انرژی بود که در این جلسه با اهدای هدیه‌ای از طرف شرکت توزیع برق استان، از یوسف احمدنیا به عنوان برنده مسابقه قدردانی شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)