دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با مددجویان بخش عنبران

کد :
71267
آخرین به روزرسانی :
28 شهریور 1403 - 17:35

از پیشنهاد صفحه «دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با مددجویان بخش عنبران» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
فرهنگی و تربیتی
رویداد
به مناسبت هفته وحدت؛

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با مددجویان بخش عنبران

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت هفته وحدت، با تعدادی از خانواده‌های اهل تسنن در بخش عنبران از توابع شهرستان نمین دیدار و گفت‌وگو کرد و برای رفع بخشی از مشکلات آنها قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در سفر یک روزه به بخش عنبران اظهار کرد: 820 خانوار در قالب 1886 نفر، تحت حمایت کمیته امداد بخش عنبران از توابع شهرستان نمین هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری برای یاری‌رسانی به خانوار تحت حمایت در این منطقه که فاقد منزل مناسب بودند، پنج واحد مسکونی در حال احداث است، افزود: 25 مورد نیز تعمیرات مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت در بخش عنبران صورت گرفته است.

حسین‌نژاد به حمایت کمیته امداد از 225 دانش‌آموز و 9 دانشجوی تحت پوشش در بخش عنبران اشاره کرد و ادامه داد: 14 نفر از این دانش‌آموز و دانشجویان به عنوان نخبه شناسایی شده‌اند که خدمات قابل توجهی در طول سال به آنها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در بخش عنبران 24 بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج نیز از خدمات حمایتی این نهاد مقدس بهره‌مند هستند که با یاری خیران تلاش داریم بخش مهمی از نیازهای اساسی آنها را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: در سال‌جاری، به 12 نفر از مددجویان تحت حمایت در بخش عنبران نیز تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است تا بر اساس استعداد و توانایی‌های خود وارد بازار کار شوند.

شایسته ذکر است: دیدار با بیماران زمین‌گیر و بازدید از طرح‌های اشتغال و خودکفایی از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به بخش عنبران از توابع شهرستان نمین بوده است.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)