دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با نخبه فرهنگی

کد :
71103
آخرین به روزرسانی :
18 شهریور 1403 - 13:38

از پیشنهاد صفحه «دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با نخبه فرهنگی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
رویداد
در سفر به شهرستان بیله‌سوار صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با نخبه فرهنگی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در سفر یک روزه به شهرستان بیله‌سوار، با نخبه علمی و فرهنگی کمیته امداد این شهرستان دیدار و از پشت‌کار و فعالیت‌های شبانه‌روزی این نخبه در کسب رتبه برتر دانشگاهی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسن‌نژاد در این دیدار اظهار داشت: در شهرستان بیله‌سوار 11 نخبه فرهنگی، علمی، ورزشی و قرآنی شناسایی شده‌اند.

وی افزود: در بین نخبگان و استعدادهای برتر شهرستان بیله‌سوار، یک نفر دانشجوی ترم ششم رشته روانشناسی است که با وجود مشکلات بسیار، توانسته است به مدارج عالی دست پیدا کند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه بسیار خرسندیم که در سفر به شهرستان بیله‌سوار با این دانشجوی نخبه دیداری داشتیم، اعلام کرد: این نخبه علمی، با وجود سکونت در روستا و محرومیت‌های بسیار با پشتکار و تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته است با رتبه مناسبی از دانشگاه قبول شده و در رشته مورد علاقه‌اش تحصیل کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: این نهاد با ارائه خدمات حمایتی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و به خصوص نخبگان و استعدادهای برتر، تلاش دارد تا آنها در آینده به جایگاه والایی دست یابند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)