رویداد "دانش‌بنیان" با هدف تقویت چرخه اقتصادی طرح‌های اشتغال امداد برگزار شد

کد :
70103
آخرین به روزرسانی :
30 تیر 1403 - 10:45

از پیشنهاد صفحه «رویداد "دانش‌بنیان" با هدف تقویت چرخه اقتصادی طرح‌های اشتغال امداد برگزار شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
اشتغال و خودکفایی
رییس کمیته امداد شهرستان گناباد:

رویداد "دانش‌بنیان" با هدف تقویت چرخه اقتصادی طرح‌های اشتغال امداد برگزار شد

رییس کمیته امداد شهرستان گناباد گفت: با هدف تقویت چرخه اقتصادی طرح‌های اشتغال امداد، رویداد "دانش‌بنیان" در گناباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن فولادی پور بیان کرد: در جلسه‌ای با حضور کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناباد، تقوی، مدیر مرکز رشد فناوری و شفیعی مدرس کارآفرینی، پیرامون برگزاری رویداد "دانش‌بنیان" در این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

رییس کمیته امداد شهرستان گناباد گفت: هدف از برگزاری این جلسه، جمعبندی نظرات و پیشنهادات و همچنین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد است. در این جلسه، تقویت چرخه اقتصادی طرح‌های اشتغال امداد و اهمیت توجه به اشتغال دانش‌بنیان مورد تأکید قرار گرفت.
وی افزود: برگزاری این رویداد، موجب رونق روزافزون کسب و کارهای دانش‌بنیان در شهرستان گناباد و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این منطقه می شود.

برگزاری رویداد دانش بنیان فرصتی برای شناسایی ایده های خلاقانه
تقوی، مدیر مرکز رشد فناوری گناباد، در این جلسه اظهار داشت: "با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری این رویداد می‌تواند فرصتی مناسب برای شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه در شهرستان گناباد باشد."

اشتغال دانش‌بنیان کمک کننده به ایجاد شغل‌های پایدار
شفیعی، مدرس کارآفرینی، نیز در این جلسه گفت: "اشتغال دانش‌بنیان می‌تواند به ایجاد شغل‌های پایدار و با درآمد بالا کمک کند و در نهایت منجر به توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار در شهرستان گناباد شود."
در پایان این جلسه، مقرر شد رویداد "دانش‌بنیان" در نیمه دوم تابستان در شهرستان گناباد برگزار گردد.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)