رو در رو با مردم در شهرستان بیله‌سوار

کد :
71100
آخرین به روزرسانی :
18 شهریور 1403 - 13:29

از پیشنهاد صفحه «رو در رو با مردم در شهرستان بیله‌سوار» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
رویداد
همزمان با سفر استاندار اردبیل صورت گرفت؛

رو در رو با مردم در شهرستان بیله‌سوار

همزمان با سفر سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل به شهرستان بیله سوار، میز ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در محل کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان بیله‌سوار با حضور در کمیته امداد این شهرستان، با مراجعه‌کنندگان مردمی و مددجویان تحت حمایت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارهای مردمی پاسخگوی 40 نفر از مراجعان و مددجویان تحت حمایت بود و در این خصوص اظهار کرد: در این دیدارها، مشکلات و مسائل مددجویان تحت حمایت در زمینه‌های معیشتی، اشتغال، مسکن و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

حسین‌نژاد تصریح کرد: ملاقات مردمی و دیدارهای رو در رو با خانوار تحت حمایت و مراجعه‌کنندگان، تاثیر بسزایی در روند رسیدگی به مشکلات آنها دارد و در این دیدارها سعی می‌کنیم مسائل و مشکلات خانواده‌ها را بررسی و تسهیل بخشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۲۱۰۶ خانوار در قالب ۴۲۷۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار قرار دارند، گفت: تلاش بی‌وقفه کمیته امداد بر این است تا مشکلات اساسی این مددجویان برطرف شده و آنها به سمت خودکفایی هدایت شوند.

شایسته ذکر است: بازدید از طرح‌های اشتغال و خودکفایی، دیدار با اعضای هیات عامل مرکزنیکوکاری مسجد جامع بیله‌سوار، هم‌نشینی با بیماران زمین‌گیر و دیدار با نخبه علمی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به این شهرستان بود.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)