سفر مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به شهرستان اسفراین و پیگیری میدانی مشکلات مددجویان

کد :
69674
آخرین به روزرسانی :
7 تیر 1403 - 14:34

از پیشنهاد صفحه «سفر مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به شهرستان اسفراین و پیگیری میدانی مشکلات مددجویان » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
در امتداد سفرهای شهرستانی چهارشنبه ها؛

سفر مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به شهرستان اسفراین و پیگیری میدانی مشکلات مددجویان

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در شهرستان اسفراین حضور یافت و بصورت میدانی از روند رسیدگی به مشکلات مددجویان در شهرستان بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد خراسان شمالی، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان اسفراین، بازدید از طرح اشتغال تولید پوشاک، بازدید مسکن در دست احداث مددجویی،و دیدار با همکاران در این شهرستان از اهم محورهای سفر یک روزه مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به شهرستان اسفراین بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالیبا اشاره به صدور سند مجتمع اشتغال اسفراین  افزود: امیدواریم با توجه به شعار سال« جهش تولید با مشارکت مردم»با شروع به کار این مجتمع وضعیت اشتغال مددجویان در این شهرستان رونق بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان استان گفت: سهم شهرستان اسفراین از این تسهیلات ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان است و ان شاالله با همکاری خوب فرمانداری و بانک های عامل روند پرداخت این تسهیلات به سرعت انجام گیرد.

فرماندار شهرستان اسفراین نیز گفت: امیدواریم با همکاری خوب مجتمع صنایع اسفراین مبلغ قابل توجهی را به عنوان قرض ماندگار در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرده تا با همترازی مرکز بتوانیم وام های کارگشایی را به نیازمندان پرداخت کنیم.

 دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات با توجه به سابقه خوب مددجویان کمیته امداد در انتخابات از دیگر محورهای سخنان فرماندار در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان بود.

امام جمعه اسفراین نیز با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان مولود انقلاب در حمایت از محرومین نقش بسزایی در پاسداشت آرمان های امام و انقلاب دارد اظهار داشت: مردم باید قدردان  نعمت ولایت فقیه باشد چرا که موفقیت و سربلندی کشور ایران مرهون همراهی مردم با ولایت فقیه بوده است.

 چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)