شهدا، همچون ستارگان هدایت مسیر را نشان می‌دهند

کد :
71281
آخرین به روزرسانی :
29 شهریور 1403 - 13:51

از پیشنهاد صفحه «شهدا، همچون ستارگان هدایت مسیر را نشان می‌دهند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
رویداد
حجت‌الاسلام سیدسیاح:

شهدا، همچون ستارگان هدایت مسیر را نشان می‌دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند، نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح در مراسم گرامی‌داشت هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دبیر ستاد اقامه نماز، فرمانده بسیج ادرات و کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) و سایر مسئولان در محل کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز در عرصه‌های مختلف، مرهون خون پاک شهدا است.

وی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آن‌ها را توفیق الهی عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

حجت‌الاسلام سیدسیاح با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است، بیان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردبیل خاطرنشان کرد: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند، نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گرامی‌داشت هفته وحدت، اظهار داشت: این مناسبت به ما یادآوری می‌کند که تفرقه‌افکنی‌ها را کنار بگذاریم و به اتحاد مسلمانان اهمیت دهیم.

حجت‌الاسلام سیدسیاح به تاریخچه تلاش‌های دشمنان اسلام برای تضعیف وحدت مسلمانان اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی می‌تواند ما را به سمت آینده‌ای روشن هدایت کند و کلید موفقیت در برابر چالش‌ها و تهدیدات در جوامع اسلامی است.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)