مساعدت 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین اردبیلی

کد :
71123
آخرین به روزرسانی :
19 شهریور 1403 - 13:32

از پیشنهاد صفحه «مساعدت 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین اردبیلی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

مساعدت 24 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در پنج ماهه سال‌جاری، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از 24 میلیارد و 410 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون»، اظهار کرد: فرزندان خانوار تحت حمایت برای تامین نیازهای اولیه با چالش‌های بسیاری روبه‌رو هستند که کمیته امداد از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین، می‌کوشد تا بخشی از مشکلات آنها را با یاری حامیان و نیکوکاران برطرف کند.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون 10 هزار و 550 فرزند تحت حمایت مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین هستند، افزود: دو هزار و 66 نفر از این تعداد را ایتام و هشت هزار و 484 نفر را نیز محسنین تشکیل‌ می‌دهند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر 24 هزار و 410 حامی فعال، حمایت از ایتام و محسنین تحت پوشش را برعهده گرفته‌اند که ماهانه مبلغی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه سرانه پرداختی ایتام در استان اردبیل از میانگین کشوری گذشت و به رقمی بالغ بر یک میلیون و 200 هزار تومان رسید، گفت: در سال‌های گذشته سرانه پرداختی حامیان به ایتام و محسنین در استان اردبیل از میانگین کشوری بسیار پایین بود که در این 2 سال با جذب حامیان جدید و طرح های ابتکاری اجرا شده در استان موفق شدیم هشت هزار حامی جدید را به تعداد حامیان اضافه کنیم تا پرداختی‌ها افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: سرانه پرداختی محسنین نیز در کشور 557 هزار تومان است که در استان این رقم 376 هزار تومان است که با یک حرکت معنوی در این حوزه می‌توانیم این سرانه پرداختی را نیز افزایش دهیم.‌

حسین‌نژاد با اشاره به پویش «هر خانواده هم‌استانی یک حامی»، بیان کرد: از هم‌استانی‌های نیکوکار خواستاریم تا همچون سال‌های گذشته با پیوستن به این پویش، فرزندان تحت حمایت کمیته امداد را در دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی یاری کنند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)