نخستین جشنواره ورزشی فرزندان کارکنان در اردبیل برگزار شد

کد :
71356
آخرین به روزرسانی :
2 مهر 1403 - 11:58

از پیشنهاد صفحه «نخستین جشنواره ورزشی فرزندان کارکنان در اردبیل برگزار شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

نخستین جشنواره ورزشی فرزندان کارکنان در اردبیل برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره ورزشی فرزندان کارکنان کمیته امداد استان اردبیل در 4 رشته ورزشی و با هدف ایجاد نشاط و شادابی و ترغیب و تشویق خانواده‌ها برای ورزش گروهی در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در حاشیه این مسابقات که در سالن ورزشی مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر کمیته امداد اردبیل برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: برای اولین بار در استان، جشنواره ورزشی ویژه فرزندان ذکور کارکنان کمیته امداد استان اردبیل با هدف افزایش فعالیت جسمی و ایجاد شور و نشاط در بین آنها برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 4 رشته ورزشی برگزار شد، افزود: دوز حرکتی، هفت سنگ، لی لی مرحله‌ای و کورن هول رشته‌های ورزشی تعیین شده برای فرزندان 10 تا 15 سال بود که در این جشنواره 34 نفر از شرکت کنندگان در کنار هم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسین‌نژاد بیان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی موجب افزایش نشاط و شادابی در روحیه کارکنان و به خصوص فرزندان آنها می‌شود که امیدواریم همچنان شاهد برپایی چنین مسابقاتی در قالب جشنواره‌های ورزشی در رشته‌های مختلف باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: چنین برنامه‌هایی علاوه بر تفریح و سرگرمی و رقابت سالم، باعث ایجاد همبستگی و شادابی میان کارکنان و فرزندان آنها نیز می‌شود.

شایسته ذکر است: در پایان این مسابقات، نفرات برتر در هر رشته ورزشی تجلیل و با اهدای هدایایی از شرکت کنندگان قدردانی شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)