نقش مشارکت خیرین با کمیته امداد

کد :
71324
آخرین به روزرسانی :
1 مهر 1403 - 12:14

از پیشنهاد صفحه «نقش مشارکت خیرین با کمیته امداد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
حمایت و سلامت خانواده

نقش مشارکت خیرین با کمیته امداد

ساخت چند هزار مسکن تنها در خراسان رضوی نمونه ای از هزاران اقدام خیرین می باشد.

هر فردی در زندگی خود بارها به مشکلات زیادی برخورد کرده و توانسته با آن مشکلات کنار بیاید اما گاهی رفع این مشکلات نیازمند یاری و امداد دیگران است، ضرورت کمک به افراد نیازمند در اصل ایجاد رضایت برای خودمان است.
آرزوی بسیاری از خیرین و افراد نیکوکار تغییر حال جامعه، حل کردن مشکلات آن، و بر طرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان آن جامعه می باشد. گفتگوها با نیکوکاران نشان داده‌اند که افراد نیکوکار نیز از کار خوبشان به همان اندازه که نیازمندان خوشحال می شوند سود می‌برند.
نیکوکاری تاثیرات مثبت زیادی از جمله موجب از بین بردن فقر از جامعه، برقراری عدالت اقتصادی و اجتماعی، پیشرفت و پویایی نظام اقتصادی و امنیت  می شود. 
کمیته امداد امام خمینی (ره) از زمان تاسیس بر مبنای کمک به محرومین همواره تلاش کرده ، در جهت خدمت رسانی پناهگاهی برای این قشر باشد.
این نهاد با مشارکت مراکز نیکوکاری و خیرین در حوزه های مختلف مسکن، درمان، اشتغال، معیشت، تحصیل و ... ورود کرده و اقدامات گسترده ای انجام داده است.
اما آنچه مهم است کمک خیرین و مراکز نیکوکاری در این خصوص بوده که ما امروز شاهد ساخت چند هزار واحد مسکونی برای مددجویان هستیم که با این اقدام علاوه بر توانمند شدن، انگیزه توانمندی برلی تعداد دیگری را نیز ایجاد کرده اند
انتهای پیام.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)