پخت ۷۲ دیگ غذای نذری کمیته امداد برای نیازمندان

کد :
70583
آخرین به روزرسانی :
23 مرداد 1403 - 13:06

از پیشنهاد صفحه «پخت ۷۲ دیگ غذای نذری کمیته امداد برای نیازمندان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی

پخت ۷۲ دیگ غذای نذری کمیته امداد برای نیازمندان

در طول ماه محرم و صفر ۲۰۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در شهرستان‌های مختلف خوزستان با مشارکت مراکز نیکوکاری فعالیت می‌کنند.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان در ایام ماه محرم با هدف هدایت نذورات مردمی به سوی نیازمندان، ۷۲ دیگ غذای گرم به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا، طبخ و بین نیازمندان کمیته امداد شرق اهواز توزیع کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان گفت: پویش اطعام حسینی با مشارکت خیران، در اهواز برگزار می شود افزود : در طول ماه محرم و صفر ۲۰۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در شهرستان‌های مختلف خوزستان با مشارکت مراکز نیکوکاری فعالیت می‌کنند.
از ابتدای محرم با شروع پویش "به عشق حسین(ع)" طرح اطعام حسینی تا کنون 100 هزار پرس غذای گرم در استان با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری توزیع شده است.
جمال شیبه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حسینی افزود: در راستای اجرای این طرح ۷۲ دیگ غذای نذری به نیت شهدای کربلا در اهواز پخته شده و میان نیازمندان توزیع گردید.
وی افزود: این غذاهای نذری در قالب پویش اطعام حسینی با مشارکت خیران، مردم نیکوکار ، تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.
وی افزود: این آشپزخانه با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح اطعام و احسان حسینی ،  کمیته امدادشرق اهواز و مراکز نیکوکاری،  فعالیت و به مردم نیازمند منطقه ارائه خدمت می کند. 
شیبه با اشاره به تداوم پویش اطعام حسینی تا پایان ماه محرم و صفر گفت: اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم همچنین  تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردم خیر استان اجرا می‌شود.
وی در خصوص برنامه‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر افزود: پویش «اطعام و احسان حسینی» در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و با استفاده از ظرفیت هیات‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و خیران با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از اول ماه محرم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
شیبه بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام‌شده، با همکاری خیرین و نیکوکاران تعداد آشپزخانه‌های فعال و همچنین طبخ غذا برای نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهند کرد.
وی عنوان کرد: آشپزخانه‌های اطعام حسینی(ع) با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر در سطح استان خوزستان اقدام به پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان خواهند کرد. علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم نیکوکار می توانند از طریق، شماره گیری کد دستوری #۱*۰۶۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح  مشارکت کنند ، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)