پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی 26 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام در سرخس 

کد :
71398
آخرین به روزرسانی :
3 مهر 1403 - 14:15

از پیشنهاد صفحه «پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی 26 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام در سرخس » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده
رئیس کمیته امداد شهرستان سرخس:

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی 26 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام در سرخس 

رئیس کمیته امداد شهرستان سرخس گفت: ۲۶ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جواد علی پور اصل با بیان اینکه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، چتری حمایتی برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت است، گفت: درحال حاضر 2 هزار و 119 زن سرپرست خانوار ازخدمات این نهاد در شهرستان سرخس بهره مند هستند که از این تعداد برای 26 نفر حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود. 
رئیس کمیته امداد شهرستان سرخس با تاکید به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال که  مستمری بگیر این نهاد هستند، ادامه داد: در این مسیر از سال ۱۴۰۰ تاکنون 6 زن سرپرست خانوار  مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شده اند. 
وی با بیان اینکه با پرداخت حق بیمه مددجویان، می توان بهره مندی از مزایای بیمه های اجتماعی را برای این قشر واجد شرایط فراهم کرد، افزود: طی 6 ماهه سال جاری برای حق بیمه های اجتماعی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیش از 1 میلیارد ریال پرداخت شده است. 
رییس کمیته امداد شهرستان سرخس گفت: مدت زمان بیمه پردازی این نهاد برای مددجویان تحت پوشش ۱۰ ساله و تا زمان رسیدن به سن بازنشستگی آنها است.
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)