پرداخت 45 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان اردبیلی

کد :
70377
آخرین به روزرسانی :
13 مرداد 1403 - 14:56

از پیشنهاد صفحه «پرداخت 45 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان اردبیلی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
اشتغال و خودکفایی
حمایت و سلامت خانواده
مسکن و امور مهندسی ساختمان
بهداشت و درمان
فرهنگی و تربیتی
رویداد
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

پرداخت 45 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان اردبیلی

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: صندوق امداد ولایت از زمان تاسیس تاکنون، بیش از 45 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل که با حضور مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور برگزار شد، اظهار کرد: تسهیلات صندوق امداد ولایت به شکل کاملا قرض‌الحسنه به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر پرداخت شده است.

وی به سرفصل‌های پرداختی این تسهیلات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این تسهیلات در قالب کارگشایی، درمان، مسکن، اشتغال‌زایی و... پرداخت می‌شود.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه از زمان تاسیس صندوق امداد ولایت تاکنون، بیش از 45 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شده‌اند، افزود: در این راستا، بیش از 423 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است تا بخشی از نیازمندی‌ها و مشکلات معیشتی آنها برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر، 140 هزار فقره حساب با موجودی 70 میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت استان اردبیل سپرده‌گذاری شده است.

وی یادآور شد: در قالب 40 عنوان تفاهمنامه همکاری نیز بیش از 11 میلیارد تومان با صندوق امداد ولایت استان اردبیل هم‌افزایی صورت گرفته که صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان می‌شود.

حسین‌نژاد اعلام کرد: همچنین صندوق امداد ولایت استان اردبیل از خیران منابع مناسبی جذب کرده و بیش از ۵ میلیارد تومان نیز با منابع جذب شده هم‌افزایی صورت گرفته که همه این مبالغ صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان شده است.

در بخش پایانی سخنان خود به طرح ملی «قرض ماندگار» اشاره کرد و افزود: در این طرح، خیران مبلغی را به صورت بلاعوض به صندوق واریز می‌کنند تا به صورت مستمر در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به فقرا و نیازمندان پرداخت شود.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)