پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد :
71344
آخرین به روزرسانی :
1 مهر 1403 - 14:55

از پیشنهاد صفحه «پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
فرهنگی و تربیتی
رویداد
به مناسبت فرارسیدن سی‌ویکم شهریور ماه؛

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به شرح ذیل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

          دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران اسلامی و نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

تقارن ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) با هفته دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند است برای گرامی‌داشت مجاهدت و ایثار کسانی که دانش آموخته، مکتب آزادگی ائمه اطهار(ع) بودند.

هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال حماسه آفرینی، رشادت و از خودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های خود، آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

بدون تردید، روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، شهیدان والامقام جنگ تحمیلی، از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش آحاد مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص مردم شهید پرور استان اردبیل را خواستارم.

علیرضا حسین‌نژاد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)