کمک 33 میلیون تومانی همکاران کمیته امداد به دانش‌آموزان بی‌بضاعت

کد :
70673
آخرین به روزرسانی :
28 مرداد 1403 - 12:32

از پیشنهاد صفحه «کمک 33 میلیون تومانی همکاران کمیته امداد به دانش‌آموزان بی‌بضاعت» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
تصویرگردان بزرگ
مشارکت‌های مردمی
فرهنگی و تربیتی
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

کمک 33 میلیون تومانی همکاران کمیته امداد به دانش‌آموزان بی‌بضاعت

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب پویش «مداد رنگی»، همکاران و امدادگران کمیته امداد استان اردبیل بیش از 33 میلیون تومان به تامین لوازم التحریر و وسایل تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فرشید موفق اظهار کرد: هم‌اکنون در سطح استان اردبیل بیش از 15 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

وی بیان کرد: به منظور یاری‌رسانی به خانوار تحت حمایت در تامین وسایل مورد نیاز فرزندان‌شان برای تحصیل، پویش «مداد رنگی» راه‌اندازی شده است.

موفق افزود: در آغاز این پویش مردمی، همکاران و امدادگران کمیته امداد استان اردبیل بیش از 33 میلیون تومان به صورت نقدی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: از یکایک ‌هم‌استانی‌های خیر و نیک‌اندیش خواستاریم تا با پیوستن به این پویش، همیار و همراه کمیته امداد در رفع مشکلات دانش‌آموزان نیازمند باشند.

وی اعلام کرد: مردم سخاوتمند می‌توانند با پرداخت حداقل مبلع به شماره کارت  6037997950030552 نزد بانک ملی به نام كميته امداد استان اردبيل، در این پویش شرکت کرده و در تامین ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند سهیم باشند.

موفق گفت: این پویش تا آغاز سال‌تحصیلی ادامه خواهد داشت که امیدواریم تا قبل از شروع سال‌تحصیلی بتوانیم تمامی نیازهای این دانش‌آموزان نیازمند را تامین کنیم.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)