کمیته امداد در پیشرفت من بسیار موثر بوده است  

کد :
69574
آخرین به روزرسانی :
4 تیر 1403 - 14:22

از پیشنهاد صفحه «کمیته امداد در پیشرفت من بسیار موثر بوده است  » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
فرهنگی و تربیتی
در گفتگو با نخبه ورزشی که ثبت اختراع داشته است: 

کمیته امداد در پیشرفت من بسیار موثر بوده است  

رشته تحصیلی‌ و نبوغش در زمینه‌ تربیت بدنی است، شقایق بهرآبادی کارشناس ارشد تربیت بدنی در دانشگاه الزهرا تهران، با کلی ابتکارات جالب، با او از هر دری صحبت کردیم. از نرم افزارهایی که طراحی کرده تا دغدغه‌هایش برای وضعیت علمی و دانشگاهی کشور و...،  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، شقایق بهرآبادی  دهه ی هشتادی از نیشابور، رشته دبیرستانی او تربیت بدنی و در کنکور فنی و حرفه ای در کارشناسی حائز رتبه 4  و اکنون کارشناس ارشد  در دانشگاه الزهرا است. 
در گفتگو بسیار شاد و پر انرژی است و گویا هیچ مشکلی نتوانسته او را از هدف بزرگ خود دور کند، این دختر نابغه اختراعاتی نیز داشته و کتابهایی نوشته است و اکنون نیز آرزوی او تدریس در دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه است.  
او می گوید: دو بازی فکری و اپلیکیشن پزشکی ورزشی طرحی کردم اما هنوز وارد بازار نشده است، برای طراحی این دو اختراع اساتید من در کارگاههای ایده پردازی دانشگاه به من کمک کردند و در ادامه کمیته امداد با رایزنی های که داشت، برای ثبت اختراع من بسیار کمک کننده بود؛ این نهاد در پرداخت کمک هزینه تحصیلی و وام دانشجویی، برگزاری کلاس های تقویتی و آموزشی و مهارت آموزی نه تنها برای من بلکه برای همه فرزندان تحت حمایت خود کمک شایانی داشته است.   
بهر آبادی در ادامه تصریح می کند: با توجه به اینکه از دانش آموزان سمپاد بودم و معدل بالایی داشتم  بورسیه شدم و بعد از قبولی در کنکور به عنوان ویراستار و تحلیل آزمون ها با قلم چی همکاری می کردم و در حال حاضر به عنوان ویراستار همکاری دارم.  
او کمیته امداد را در پیشرفت خود بسیار موثر می داند و می گوید: با هدف هیئت علمی و تدریس درس می خوانم و اکنون در حال نوشتن مقاله هستم، پشتوانه هایی چون کلاس های تقویتی و آموزشی، آزمون های قلم چی بسیار کمک کننده بود، کمک هزینه تحصیلی در دوران مدرسه و دانشگاه، وام دانشجویی و .... حامی من بودند و اگر مشکلی پیش می آمد کمیته امداد سریع برطرف می کردند و به ویژه در ثبت اختراع من بسیار کمک کردند. 
او که اکنون نیز به پاس قدردانی از کمیته امداد، پشتیبان و مشاوره تحصیلی وبرنامه ریزی برای دانش آموزان رشته تربیت بدنی تحت حمایت کمیته امداد است، ادامه می دهد: در حال حاضر با موسسه ای که با کمیته امداد همکاری می کند، به مددجویان تحت حمایت مشاوره تحصیل می دهم و در برنامه ریزی به آنها کمک می کنم. این موسسه از بهترین اساتید کشوری برای مشاوره بهره می برد و اکنون نیز برای فرزندان کمیته امداد نیشابور مشاوره رایگان می دهم . 
بهرآبادی می گوید: اینکه کمیته امداد به این شدت به فرزندان تحت حمایت خود اهمیت می دهد و در هر زمینه ای از بهترین اساتید برای آموزش فرزندان خود استفاده می کند ، جای قدردانی بسیاری دارد ، کمیته امداد ثابت کرده است که مستضعفین نیز می توانند به درجات بالای علمی دست پیدا کنند.  
او ادامه می دهد: به نظر من در زندگی همه مشکلات وجود دارد ولی نباید ناامید شد و باید به دنبال آنچه دوست داریم برویم و اگر ناراحتی و مشکلی وجود دارد فقط به درس خود تمرکز کنیم و اگر از نظر درسی موفق شدیم، قطعا به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهیم کرد البته مهارت آمو.زی بسیار مهم است و در کنار درس انسان باید مهارت نیز بیاموزد. 
بهرآبادی سخن خود را این گونه تمام می کند: از حق نگذریم خدایی کمیته امداد خیلی به فرزندان تحت حمایت رسیدگی می کند و ما باید قدر دان این نظام باشیم که پشتیبان محرومین است.

گزارش: مرضیه وحدت
انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)