15 هزار دانش‌آموز نیازمند اردبیلی چشم انتظار مساعدت نیکوکاران

کد :
71124
آخرین به روزرسانی :
19 شهریور 1403 - 13:07

از پیشنهاد صفحه «15 هزار دانش‌آموز نیازمند اردبیلی چشم انتظار مساعدت نیکوکاران» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
مشارکت‌های مردمی
رویداد
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

15 هزار دانش‌آموز نیازمند اردبیلی چشم انتظار مساعدت نیکوکاران

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون بیش از 15 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند که با برگزاری جشن عاطفه‌ها تلاش داریم بخشی از نیازهای تحصیلی آنها را تامین کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین‌نژاد در برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون»، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با همکاری سازمان آموزش و پرورش و صداوسیما که شرکای اجتماعی کمیته امداد هستند، برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز این جشن از 22 تا 31 شهریور ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه، میادین و خیابان‌های اصلی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

حسین‌نژاد بیان کرد: در هفتم مهر ماه 1403 نیز شاهد برگزاری این جشن ملی در مدارس سراسر استان اردبیل خواهیم بود تا دانش‌اموزان نیکوکار بتوانند کمک‌های‌شان را به همنوعان نیازمند خود اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه 220 پایگاه «جشن عاطفه‌ها» در سطح شهر کمک‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد، گفت: 158 مرکزنیکوکاری نیز آماده دریافت مساعدت‌های خیران به دانش‌آموزان نیازمند هستند.

وی با اعلام اینکه جشن عاطفه‌ها در سال‌جاری در قالب پویش «مشق همدلی» و شعار «آینده‌ساز باشیم» برگزار خواهد شد، ادامه داد: کمیته امداد استان اردبیل، قبل از شروع مدارس لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت را تهیه کرده است اما از نیکوکاران انتظار داریم تا این نهاد را در تامین پوشاک و کیف مدرسه این دانش‌اموزان بی‌بضاعت، بیش از پیش یاری کنند.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود به اجرای پویش «مداد رنگی» از سوی کمیته امداد استان اردبیل اشاره کرد و افزود: خیران از طریق کد آنی پرداخت #045*8877* و شماره کارت 6037997950030552 می‌توانند کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)